Magnezyum takviyesi kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz? Eczacı kullandığım ilaçtan dolayı Magnezyum takviyesi kullanmamı önerdi. Yorgunluk, bitkinlik, kas ağrısı gibi şikayetlerim de var. Annem Magni 5 diye bir takviye almış internetten, kullanıyorum bir süredir ama çok bir etki göremedim. İnternete bakınca Nutraxin ve Ocean gibi alternatifler karşıma çıktı. Eczacıya da danışacağım ama önden buraya da sorayım dedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap