https://x.com/anbeannews/status/2044363090431709471
Bir dondurma ısmarladı diye 1 puan vermiş. 😀
https://x.com/anbeannews/status/2044363090431709471
Bir dondurma ısmarladı diye 1 puan vermiş. 😀
Çıktığı date’i puanlayan kadın:
— Anbean (@anbeannews) April 15, 2026
• Evden aldı: 10/10.
• Annesiyle konuştu: 7/10.
• Manuel araba kullanıyor: 10/10.
• Elleri boş gelmiş: 1/10.
• Elimi tutmak istedi, izin vermedim. Bacağımı tuttu: 5/10.
• 1 kilo et almış, eli bol: 10/10.
• Kendi pişiriyor ama… pic.twitter.com/w5l3QmPLEM
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
50 tane şeyim olsa birini sokmam şunlara ya.
eve beraber dönmüşler neyini puanlamış hala ?
elini tutturmamış ama bacağını tutturmuş?
Emcüklese kaç puan verecekti acaba?
bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla
puanlama da yanlış. haydi elini tutturmuyorsun neden masaj yaptırıyor?!
İstemem yan cebime koy. 😀
Bu kişiye aşağıda ki paylaştığım şarkıyı armağan ediyorum. 🙂 Uğraşamam..
İçerik olsun diye böyle uydurmuş.
rage bait
Mavi tik çıktığında beri daha da çoğaldılar.
Manuel kullanana eksi puan olmalıydı
Sek errrrrrrkekler manuelcidir!!!!
@orcunfix anlayamazsınız..
Gerçekten böyle tipler o kadar fazla ki. Ragebait olsa bile bu tiplerin günümüzdeki fazlalığı inanılmaz. Kezban dediğimiz tip bile daha iyiydi bunun yanında. Gerçi bizim abaza erkeklerimiz sayesinde hergün farklı erkeklerden mesaj aldıkları için normal. Bizim abazalarda da suç var. Tek taraflı değil yani, vasatlık çok büyük sorun.