Herkese selam, Logitech farem bozulduğu için kayıt açmıştım, bana yeni ürün yollayacaklarmış.

Ama gümrük işlemlerini nasıl yapabilirim? Daha önce benzer durumu yaşayan var mı?

Fare 500 liradır..

edit.
UPS noterden vekalet ve diğer ücretlerin çıkacağını söyledi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap