3-4 saat no mans sky oynadım, çok karışık geldi oyun ya. sildim maalesef. çok zevkli duruyor da birkaç hafta önce oynamıştım şimdi girdim ne oluyor ne yapacaktım unutmuşum bile. çok vakit harcatacak, sık oynanması gereken bir oyun gibi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap