Eminim aramızda freelance çalışan, şahıs şirketi olan birçok arkadaşımız var. Mükellef ile şirket kurmuştuk, Logo İşbaşı vermişlerdi ama hem e-ticaret altyapısı ile doğru dürüst entegre olamaması hem de kullanışlı bir arayüze sahip olmaması nedeniyle başka bir ön muhasebe+e-fatura hizmeti arıyorum. Var mı kullanıp memnun kaldığınız?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 262 ziyaretçi, 66 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şunun ismini çok duydum: https://akaunting.com/
E-fatura lazım 🙁
@sahin Eklenti olarak kurulabiliyor ama bütüncül bir ürün deneyimi sağlar mı bilmiyorum.
Paraşüt incelemişti teknoseyir
Videolar güncelliğini kaybetmiş sanırım, ama bakacağım. Teşekkürler
@aiberg @sahin kesinlile paraşüt değil leşşşş
Paraşüt var, Uyumsoft'un bir uygulaması var. Bir şey daha vardı ama anımsayamadım. 🙁
Muhtemelen Paraşüt olacak abi, teşekkür ederim.
ben yengec kullanıyorum memnunum
İnceleyeyim bakalım.
E arşivi kendin kes, macronu yarat
Bir seçenek olabilir 🤔
mysoft tavsiye ederim.
Sorduğum herkesin iyi dediği bir uygulamaya kötü diyen biri de var 😀 Çok şaşkınım ne yapacağımı bilmiyorum şu an 😀
@sahin aramızda en muhasebeci @hamitozlu olsa gerek. En çok onun dediğine şans verin