Alınır mı ne diyosunuz? Maksat sistemde bir ekran kartı takılı olsun 2K'da güncel oyunları oynatsın. Ultra'da oynatmaz orası malum. Şu an işlemcinin dahili gpu'su ile görüntü veriyorum monitöre. HDMI kablosu anakarta bağlı. Vade farksız 9 taksite alma imkanım var. Bu arada dikkatinizi çekerim bu 8 değil 16'lık versiyon
https://www.hepsiburada.com/asus-dual-rtx5060ti-o16g-nvidia-geforce-rtx-5060-ti-16g-16gb-gddr7-128bit-oc-hdmi-3xdp-dlss4-ekran-karti-p-HBCV00008JPQCE?magaza=Hepsiburada
Son bir saat içinde 214 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam bence az daha çıkıp 9070XT'yi değerlendir. Arada kayda değer fiyat farkı varsa düz 9070 modeline de bakabilirsin. İkisi de bundan çok daha güçlü kartlar en azından
9070 de alınır. 2K için şahane. https://www.akakce.com/ekran-karti/rx-9070,1,2.html
Bu fiyata RX 9070 XT oluyor bazen illa ki Nvidia istenmiyorsa.
@burakozyurek @protego AMD'ye karşı biraz önyargılıyım. Daha önce hiç amd ekran kartı kullanmadım ama bu işin sefiri nvidia gibi geliyor. Rica etsem bu cahili bilgilendirir misiniz? Sorun yaşamaktan ve uyum problemleri yaşamaktan çekiniyorum olur da kodlama, render işleriyle uğraşacak olursam diye.
@benvaryaben dediği gibi 5060 ti o kalibrede bir kart değil. Başım ağrımasın diyorsan Nvidia tabi ki o konuda haklısın. 9070 XT, 5070 ti rakibi olarak fiyatına göre daha cazip ama ben olsam ben de tedirgin olurdum. İyi ölçüp tartmak lazım.
Hocam burada 9070-9070XT kullanan çok kişi var, kimse de pişman olmadı Nvidia almadığı için. Ben de 3070ti'dan AMD'ye geçtim. Driver olarak AMD'nin daha da stabil çalıştığını söyleyebilirim rahatlıkla. Nvidia'da arka plan görüntüsü yok etme gibi ek özellikler var. DLSS hala biraz daha fazla yaygın her ne kadar FSR yetişmeye çalışsa da. Bu spesifik şeyler çok önemli değilse AMD rahatlıkla alınabilir. Zaten aynı paraya daha fazla performans veriyor. Tabi Nvidia'nın CUDA'sı ile çalışan özel bir yazılım kullanıyorsan o ayrı mesele ama pek öyle de bir şey kalmadı artık.
Yalnızca CUDA kullanan bir uygulama kullanmayacaksanız uyum sorunu falan yaşamazsınız.
5060ti yerine 4070 ikinci el vs daha mantıklı olur bence. 5060 ti 16gb ramin hakkını verebilecek bir kart değil bence. o kadar parayı ben 5070e veririm ancak
₺32.000 5060TI için fahiş fiyat. Bu fiyat bandında alınabilecek tek ekran kartı 9070XT.
https://www.hepsiburada.com/sapphire-rx9070-xt-pulse-amd-16gb-256bit-gddr6-ekran-karti-11348-03-20g-pm-HBC0000879L6A
hocam 5060 kullanıyorum 2kda legacy falan yüksek ayarlarda çok net çalışıyor dlss ile falan, 14-15klara var 5060 bu fiyata alınacak kart değil bence
31 k ya gigabyte varmış beli düşünürsün
https://amzn.eu/d/05QyDhXp
dahada ucuza buda var güzelmiş
https://amzn.eu/d/00hEUaMC
Başım ağrımasın eskidendi. Zırt bir ufak tefek sorun çıkarıyor ikisi de. AMD de bir kaç sürümdür sürünüyordum ama en güncelinde şikayetlerimin hepsi kesildi. Yarın yine gelecek ama 😀 Yeşilde bozdu artık. DLSS gibi bir özellik sizin için önemliyse, Local olarak AI oyuncaklarıyla uğraşıyorsanız olabilir, yoksa kesinlikle bu paraları hak etmiyor.
4070 daha iyi bu karttan saf güçte