Bir telefon düşünün hem 10.000mAh'lik devasa bataryaya sahip hem iPhone 17 Pro Max'den ince ve hafif hem de 185Hz ekranı, fanlı soğutması ve Snapdragon 8 Eli...
Öyle tabii apple yıllardır bunun ekmeğini yiyor ama androidle ara kapanmış gibi. Kullanım senaryosuna bakmak lazım her iki tarafın da üstün olduğu yanları var
@cimadam Android degil de Marka olarak kiyaslamak daha dogru ya da segment olarak. Android herhangi bir android olabilir 100 euro ya da 2000 euro ya da
@cumburlop yazılım dediniz diye dedim hocam benzer fikirlerdeyiz, apple alan eskiden çok mutluydu uzun süre, şimdi o fark kapandı bile diyebiliriz her ne kadar android kullansam da uzun süredir bir dahaki telefonumun net samsung olmayacağını söyleyebilirim ya da herhangi bir android
honor 400de vay şöyle böyle diyorlardı bi günü zor çıkarıyordu leş gibi de arayüzü var, arkaplanda hiç bir şey çalıştırmaya gelmiyor hemen öldürüyordu, sövdüğüm mi 15 bataryasından çok daha kötüydü
Çok uzun zaman önce takibi bıraktım. Normalde dh'de yazılarından beri takip edip severdim çok güzel ince detaylara giriyordu. Ne olduysa bu youtube camiasına girdi ondan sonra videoları az biraz tutmaya başladı bir anda bu 10 dk tamamlama veya geçme muhabbeti vardı. İşte öyle olunca gelir mi ne artıyormuymuş vs. videoları böyle son 2 3 bazen 4 er dksı belgesel olmaya başladı. İlla yani o 10 dk tamamlıyor geçirtiyordu vs. ben oradan sonra baktım içerik kalitesi falan da düşüyor takipten çıktım. Ara ara youtube öneriyor ama izlemiyorum. Tamam tabi ki herkesin hayat şartları değişti hayat çok daha zorlaştı, para kazanmak eskiye göre çok daha zor ama böyle de olmaması lazımdı. İş artık influencer ürün tanıtımı reklamına vs kayıyorsa orada bir oturup düşünmek lazım.
youtube kanalını açtığı ilk zamanlar ben de takip ediyordum özellikle belgesel tarzı içerikleri çok iyidi, zaman geçtikçe ne oldu bilmem izlemez/izleyeme oldum. kendince makul sebepleri vardır tarz değişimi için ama böyle heyecanlı girişleri olan dopamin tetikleyici içerikleri izlemek bana yorucu geliyor.
samsung veya apple silicon karbon batarya kullanınca neler olacak merakla bekliyorum yıllar sonra telefon dünyasında heyacanlandıran gelişme oldu
Onların direkt katı hal bataryaya geçeceği söyleniyordu.
erdi ustam yine sansasyonel başlık atıyor.
He ya.
Isin icinde yazilim ve uzun kullanim deneyimi de var. Her sey sayidan ibaret degil. Isterse 21321321 mAh olsun fark etmez.
Öyle tabii apple yıllardır bunun ekmeğini yiyor ama androidle ara kapanmış gibi. Kullanım senaryosuna bakmak lazım her iki tarafın da üstün olduğu yanları var
@cimadam Android degil de Marka olarak kiyaslamak daha dogru ya da segment olarak. Android herhangi bir android olabilir 100 euro ya da 2000 euro ya da
@cumburlop yazılım dediniz diye dedim hocam benzer fikirlerdeyiz, apple alan eskiden çok mutluydu uzun süre, şimdi o fark kapandı bile diyebiliriz her ne kadar android kullansam da uzun süredir bir dahaki telefonumun net samsung olmayacağını söyleyebilirim ya da herhangi bir android
honor 400de vay şöyle böyle diyorlardı bi günü zor çıkarıyordu leş gibi de arayüzü var, arkaplanda hiç bir şey çalıştırmaya gelmiyor hemen öldürüyordu, sövdüğüm mi 15 bataryasından çok daha kötüydü
"amiral gemisi katili" tamlamasını görünce soğuyorum içerikten...
".... katili", ".... canavarı" gibi salak ifadeleri gördükten sonra hayatta izlemem. Kim karar verdi onun ".... katili" veya ".... canavarı" olduğuna?
Erdi için üzülüyorum
Çok uzun zaman önce takibi bıraktım. Normalde dh'de yazılarından beri takip edip severdim çok güzel ince detaylara giriyordu. Ne olduysa bu youtube camiasına girdi ondan sonra videoları az biraz tutmaya başladı bir anda bu 10 dk tamamlama veya geçme muhabbeti vardı. İşte öyle olunca gelir mi ne artıyormuymuş vs. videoları böyle son 2 3 bazen 4 er dksı belgesel olmaya başladı. İlla yani o 10 dk tamamlıyor geçirtiyordu vs. ben oradan sonra baktım içerik kalitesi falan da düşüyor takipten çıktım. Ara ara youtube öneriyor ama izlemiyorum. Tamam tabi ki herkesin hayat şartları değişti hayat çok daha zorlaştı, para kazanmak eskiye göre çok daha zor ama böyle de olmaması lazımdı. İş artık influencer ürün tanıtımı reklamına vs kayıyorsa orada bir oturup düşünmek lazım.
youtube kanalını açtığı ilk zamanlar ben de takip ediyordum özellikle belgesel tarzı içerikleri çok iyidi, zaman geçtikçe ne oldu bilmem izlemez/izleyeme oldum. kendince makul sebepleri vardır tarz değişimi için ama böyle heyecanlı girişleri olan dopamin tetikleyici içerikleri izlemek bana yorucu geliyor.
Kimsenin fanlı bir telefondan herhangi bir ders alacağını sanmıyorum.