Arçelik'i bulaşık makinesi alma sürecimde tebrik ediyorum.
Makinenin kapağında kocaman otomatik kapı açma teknolojisini anlatan etiket vardı.
Akıllı davranıp iz bırakmayan etiket kullanmışlar. Hemen çıktı. 😊

Aynı tebriği geçen aylarda kombi aldığım Viessmann için de ediyorum. Bu bahaneyle ondaki etiketleri de söktüm sorunsuz.

(Fotoğraf bana ait değil)

BeğenFavori PaylaşYorum yap