Hava tabancası aldım, mükemmel bir aletmiş bu 😀 Deminden beri her yere üfürüyorum, her şeyi temizlerim ben şimdi bununla 😀
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tanklı sanayi tipi mi?
Yok hocam el tipi şarjlı, ama baya baya iyi üfürüyor 😀
Onlar güzelde çabuk bozulacak izlenimi veriyor.
Hocam bozulmaz umarım ya 😀
Son zamanlar benim de dikkatimde bu aletler, alıp üfürtmek istiyorum ben de 😀 Hangi marka model? Çok seçenek bulamadım ben.
Temudan aldım hocam üstünde mini yazıyor 700-800 lira civarında fiyatlarda.
bir nesneyi dışarı çıkarıp üflüyorsanız iyi de evde üflüyorsanız tozun dağılıp daha da katmanlaşmasına sebep oluyorsunuz
Evi temizliyorum hocam, elimin uzanmadığı temizleyemediğim tozlar için aldım bunu. Klavyede de çok iyi iş görüyor 😀
link alabilir miyiz
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099891406862&sku_id=17593769364262&_x_sessn_id=k3tyzbbokp&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1757506028669_7p9wjug406&refer_page_sn=10045
Çok iyi alet
Hiç hesapta yokken aldım 2025 modelinden bir tane, gelsinde üfürttüreyim biraz.
Hocam aracınız vs de varsa onun temizliğinde de iş görür 😀 Sabahtan beri sıkmadığım yer kalmadı. Bezle silemediğim yerlere üfür üfür üfürtüp süpürüyorum yeri, on numara 😀
Petekleri bile temizledim 😀 😀
Bilgisayardaki fanları temizlemeden fanların bağlantısını kesin. Sonra kötü olabiliyor🙂.
Valla kesmedim hocam 😀 Şu anlık sorun yok umarım olmaz 😀
aslında her evde bi kompressör olacak 🙂