3d yazıcı aldığımdan beri hazır modeller dışında bişey basmadım. ancak ben daha özgün ve kendi işime yarayacak şeyler istiyorum. o nedenle bir arayış içindeyim. öncelikle 3d tarayıcılara baktım. ve içinde sanarsın altın sensör var. altı üstü bir kamera yani. neyse xbox kinect ile bişeyler yapılabiliyormuş araştırdım ancak onda da yakın mesafe sıkıntısı varmış. yani küçük nesnelerde pek verimli olmuyormuş vs orayı da pass geçtim. şimdi 3d modelleme programlarına bakıyorum. ucundan bildiğim photoshop harici bir bilgim yok maalesef benim. o yüzden uzun sürüyor araştırma işleri vs.

ve sonunda blander öğrenmeye karar verdim. bilmiyorum ne kadar zorlanacağım ama zibilyon tane uygulama olsa da blander hem ücretsiz hem de ucu açık. doğru mu düşünüyorum bilmiyorum sonuçta bir yere kadar diğer programlar. ya uçuk aylık abone olacaksın ya da kısıtlı özelliklere razı olacaksın. freecad felan da varmış ancak sorun çıkıyormuş vs.

BeğenFavori PaylaşYorum yap