Merhabalar. İlk arabam olarak Alfa Romeo 147 aldım. Sanırım hoparlörleri artık ömrünü tamamlamış durumda. Bu yüzden hoparlör araştırdım. Fakat kafam çok karıştı. En rahatı coaxiel dedikleri hoparlörden almak sanırım. Kapılarda 16 cm hoparlör yerleri ve ayriyeten tiz sesler için ayrı bölümler var. JBL Stage 3 modelleri gözüme çarptı. Önere bileceğiniz model var mı? Çok üst düzey model aramıyorum ama dandik de olmasını istiyorum. Bir de ayriyeten bu hoparlörleri amfisiz besleyebilecek teyp önerir misiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap