Merhabalar. İlk arabam olarak Alfa Romeo 147 aldım. Sanırım hoparlörleri artık ömrünü tamamlamış durumda. Bu yüzden hoparlör araştırdım. Fakat kafam çok karıştı. En rahatı coaxiel dedikleri hoparlörden almak sanırım. Kapılarda 16 cm hoparlör yerleri ve ayriyeten tiz sesler için ayrı bölümler var. JBL Stage 3 modelleri gözüme çarptı. Önere bileceğiniz model var mı? Çok üst düzey model aramıyorum ama dandik de olmasını istiyorum. Bir de ayriyeten bu hoparlörleri amfisiz besleyebilecek teyp önerir misiniz?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@m-ahmet bilir bu işleri. Full tesisat 206 ile piyasa yapıyordu. 😁
@umtk çok sevmişti, o aracı. 😁
Hobi olarak ilgileniyoruz diyelim. 😀 Bilir falan çok iddialı olmuş. 😀 @alpi350
@m-ahmet Hocam 206'ya full tesisat döşeyen adam hobi işini yiyip tutmuştur 😀 Aktif olarak babamın peugeot partnerinde 5000W Reiss Audio subwoofer 4x 900w midrange 2x tweeter var, hobi diye başladığımız bu yolda konu bambaşka yerlere geldi 😀
@ganiemre Hocam orası öyle biraz, çok çaktırmadım. 😀
https://www.youtube.com/shorts/_UpNE7_cp2s
şu satmaya yakın çektiğim videolardan biri 😀
Pandizotumu kendim yapmıştım bir de, öyle mdf üzerine direkt kaplama değil, süngerli müngerli yapıştırmalı bişeyler yapmıştık. Hoparlör yuvaları vs hep ben açtım. 😀
Alfa Romeo ilk araba için çok keyif arabası değil mi? :p güle güle kullanın
Sıkıcı araba kullanmak için fazla zamanımız yok.
Sürüşünün yanında ufak tefek eksiklerimiz var , yavaş yavaş halletmeye çalışıyorum o da ayrı keyif veriyor , üstelik 1.9 dizel 🙂
Yani sanayi ile içli dışlıysan güzel araba ama bilemiyorum 😅 Hayırlı olsun, alt takımlara, amortisör takozlarına ve viraj lastiklerine de baktır. @mertakar
Hayırlı olsun güle güle kullanın 🙂 güzel tercih.
Bütçe ne kadar? Bu işte en önemli şey bütçe. 10.000 lirayla başlayıp 20.000 liraya çıktıktan sonra yapılabilecek sistemi gördükten/duyduktan sonra bir de 30.000'lik olanı duyarsanız battı balık yan gider diyip onu alma ihtimaliniz var 😀
Ben olsam paraya kıyıp şöyle bir şeyler yapmaya çalışırdım:
https://www.youtube.com/watch?v=A4dUO77ZpZQ
Bende de Hertz Uno x13 ve x16 var. Yani 1 takım 13 cm coaxiel hoparlör, 1 takım 16 cm coaxiel hoparlör. İlgenirsen eğer yeni sisteme geçeceğim için satmayı da düşünüyorum. 1.5 yıldır falan aracın üzerinde aktif olarak kullanıyorum.
Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.