Vergisiz satış fiyatı 184.000 TL- 280.000 TL arasında olan otomobiller bu gruplarda.
Sanırım bu gruplarda satılan bir otomobil yok.
Pratikte bir şey değişmeyecek. Ama üst grupların vergi oranlarını daha da yükseltmek için bir ön adım olabilir.
@alipektas yok hiç sevmem. Siz iki twit atıp, burada 20 kişinin okuyacağı yazıyı beğenince büyük yanlış yaptık, zaten hiçbir aracın girmediği vergi dilimini kaldırmayacaktık mı diyecekler?
@alipektas araba alacak kadar paran varsa tabi ki vereceksin. Demek ki kazanıyorsun. Hadi almayın da görelim, protesto edin o hâlde. Hem sabit tek oran daha mantıklı. Sadeleşti ve işlevsiz kısımları törpülendi işte daha ne istürsünüz yaow. Üstelik şöyle eli yüzü düzgün bir araba zaten 2-2.5 milyondan aşağı değil ki. 1 milyonu borçla harçla ucu ucuna denkleştirip alıyorsa ve vergisine algısına kafayı takıyorsa bu sahip olmaması gerektiğini gösteriyor. Herkes her kolaylığa erişmek zorunda mı? Millet konfora çok alıştı canım aaaaa... Hem çulsuz ol hem de sınıfını bilmeden ağa gibi yaşayayım de. (!)
Vergisiz satış fiyatı 184.000 TL- 280.000 TL arasında olan otomobiller bu gruplarda.
Sanırım bu gruplarda satılan bir otomobil yok.
Pratikte bir şey değişmeyecek. Ama üst grupların vergi oranlarını daha da yükseltmek için bir ön adım olabilir.
2 Milyon TL'nin altında otomobil görmek istemiyoruz. 🙂
Elektrikli araç satışlarının artmasına sebep olacağı için mutlu olurum, paşa paşa o benzini bırakıp elektrikliye geçeceksiniz 🙂
Çok haklısın. Sen bi touch blue alsana.
@muaddib Kullanmıyorum teşekkürler 😀
@xahve bana al sana zahmet. Ben de kullanmıyorum ama bu naif yorumunun üstüne bir tane yakasım geldi.
benzin kullanan kim? dizel 4ever.
ve o zaman elektrikli araçlardan %80 ötv alınmayacak di mi? 😀
2 gündür bir yaygara kopardılar da zaten %80’in altında olan araç var mıydı? Zam gelecek diye galericiler yüksekten araba satacak.
Zamanında hepimiz yaygara koparmadığımız için adım adım buralara geldi. Siz zamanında yaygara koparmış mıydınız?
@alipektas yok hiç sevmem. Siz iki twit atıp, burada 20 kişinin okuyacağı yazıyı beğenince büyük yanlış yaptık, zaten hiçbir aracın girmediği vergi dilimini kaldırmayacaktık mı diyecekler?
@denemecik Ha şöyle gizlenmeyin neli olduğunuzu belli edin. 😄
@alipektas arkadaş ben habere yorum yapıyorum sen bana yapıyorsun. İşine bak.
@denemecik Haberin kaynağı sensin, sizin eseriniz bunlar. desteklememiş gibi rollenme burada yemez.
@alipektas araba alacak kadar paran varsa tabi ki vereceksin. Demek ki kazanıyorsun. Hadi almayın da görelim, protesto edin o hâlde. Hem sabit tek oran daha mantıklı. Sadeleşti ve işlevsiz kısımları törpülendi işte daha ne istürsünüz yaow. Üstelik şöyle eli yüzü düzgün bir araba zaten 2-2.5 milyondan aşağı değil ki. 1 milyonu borçla harçla ucu ucuna denkleştirip alıyorsa ve vergisine algısına kafayı takıyorsa bu sahip olmaması gerektiğini gösteriyor. Herkes her kolaylığa erişmek zorunda mı? Millet konfora çok alıştı canım aaaaa... Hem çulsuz ol hem de sınıfını bilmeden ağa gibi yaşayayım de. (!)
Kaçan kurtulur .