Aliexpress şuan bitmiş durumda. Ürünün kendi fiyatı kadar vergi ve kargo parası istiyor. Tamam devletin koyduğu vergileri biliyorumda Aliexpress'te abartıyor.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ürün herhangi bir sebeple gümrükte kalırsa, ne halin varsa gör yapıyorlar. aliexpress biteli çok oldu.
Ne yapsınlar adamlar ülkemizin politikalarıyla uğraşmaktan bezdiler. Sürekli kararname çıkıyor. 😀
@hamdi direnen direniyor ama bkz. temu. yıllardır var aliexpress hiçbir numara yok.
@m-menguc Ali zaten yıllar öncesi bitti. İlk bu kapıda vergisini ödeme gümrük muhabbeti geldi ya o zaman zaten bitmişti. Bundan güç alanlar da ulan bu böyle oluyormuş deyip çemberi de dahada daralttılar. Komple yasaklayamıyorlar yasaklamazlar ama çember feci daralmış durumda. Halbuki dewvlet olarak vergini tabi ki al ama benim ne aldığıma elleşme karışma. Kimyasal ürün işte kesici delici silah vs. bunları tamam sokma da, bırak işte cep telefonu alan adam da alsın karışma. Çünkü parasını da vergisini de o adam ödüyor, senin devlet olarak vergisini alıp kenarıya çekilmen lazım. Ondan sonra da dedik mi de doların gerçek değeri bu değil sıka sıka doların ümüğünü senin alışveriş yapmanı herşeyi engelleyerek kendi dolar kurlarını yaratıyorlar ekonominin içine ediyor diye millet hemen çıldırıyor.
@orcunfix Uzun süre sonra ilk defa alışveriş yaptım. Ürün TR’de olmayan bir ürün. Kargo, gümrük tüm ücreti önde aldı. Dün gümrük işlemleri tamamlanmış gözüküyor. Siparişten gümrük tamamlanma 10 gün sürdü. Bakalım ülkemizdeki kargo süreci kaç gün sürecek. Bu arada ilk sipariş vermiştim sonra ertesi gün aynı ürüne ciddi kupon gibi bir şey verdi. Yarı fiyatına geldi. Diğerini de iptal ettim direk.
@m-menguc Temu'yu da görcez bakalım. Daha yeni sayılır. 😀
@txt Bugün ptt kargoyu teslim aldı.
banggood filan ne güzeldi ya 2010 civarı. Telefon alırdım gelirdi radar dedektörü, jammer ne istersen şak diye geliyodu
benim sipariş daha yeni bu gün geldi. mecbur bazı şeyleri alıyoruz . Geçen macbook un hoparlörü patladı 130 tl lik ürüne vergi ve kargo ile 550 tl verim. Bu günde çakma lego seti aldım 1 nisandan sonraki ilk alışverişim gümrükte açmışlar inş eksik parça çıkmaz. takılmadan geldi gümrükten .
150 liralık ürün 430 liraya mal oldu.
Hayret etmemek elde değil üstelik havalanı yakınına depo bile açmış olmalarına rağmen