Beyler bu operatörler yabancılara ucuza paket verirken yerli halka neden fahis fiyat çekiyorlar?
Bir tanıdık alman arkadaşının üzerine Türk Telekom’dan hat almış. 40gb sınırsız YouTube + Instagram sınırsız konuşma yurt dışına 250dk sınırsız sms 206₺ birde kulaklık almış kulaklıkla beraber 325₺ fatura ödüyor. Şaka gibi…

Kapitalizm işte. Sen vatandaşmısın. Yatacak yerin yok ki
Bu soruyu sorabilmek için 20 yıldır ülkeyi hiç takip etmemiş olmak gerekiyor bence. Kimin ne olduğu belli.
Sen Var T.C opulmek alman suri afgan tat cikarmak...
Her operatörün ve internet sağlayacının aslında herkese sunmadıkları çok ucuz tarifeleri var. Benim şansıma bir şekilde denk getirdim. 3 yıldır aşırı ucuz şekilde tahattsüz internet kullanıyorum.
No comment....!
Yaw haso, düşündün bula bula bunu mu buldun? Oğlum tamam bir şekilde! yurtdışına ‘gittin’. Daha gelip niye yurtdışında bu böyle türkiyede niye şöyle bilmem ne diye film çekiyorsun kendi kendine. Bi yerin mi kaşınıyor? Yoksunluk mu çekiyorsun nedir? Kendini bununla mı motive ediyorsun?
Senin gibiler galiba bana dokunmayan yilan kimi sokuyorsa soksun düşüncesinde sanırım. Kimse farkında olmasın kimse gerçekleri görmesin derdindesiniz sanırım. Yada milleti yolanlarin yanındasınız sanırım galiba sizde nemalanıyorsunuz bu durumdan yaniliyor muyum? Yazdigin yorumdan ben bunu anladım yanılıyorsam düzelt
@hasan-yuksel yazdığım şeyden bunu aldıysan düzeltmeye gerek yok bence. sen yurtdışına gidip oradan türkiyedeki gerçekleri ortaya çıkarma misyonuna mı giriştin şimdi? sürekli yurtdışında böyleyken türkiyede neden böyle temalı paylaşımları ne maksatla yapıyorsun?