Beyler bu operatörler yabancılara ucuza paket verirken yerli halka neden fahis fiyat çekiyorlar?

Bir tanıdık alman arkadaşının üzerine Türk Telekom’dan hat almış. 40gb sınırsız YouTube + Instagram sınırsız konuşma yurt dışına 250dk sınırsız sms 206₺ birde kulaklık almış kulaklıkla beraber 325₺ fatura ödüyor. Şaka gibi…

BeğenFavori PaylaşYorum yap