Hatırlarsanız sizinle birlikte bir Türk kahve makinesi araştırmasına girişmiş ve anket yapmıştım. Süreç sonunda Amazon'dan Arzum Okka Minio Pro aldım ama ürün kırık geldi. Bugün ürünü iade için gelip aldılar. Bu gelişmeyle birlikte bu sefer Arnica Köpüklü Eko sipariş ettim.

Neden tercihinizi değiştirdiniz? Malzeme kalitesini mi beğenmediniz?
Fiyatını hak etmediğine kanaat getirdim.
Kardeş ilahi bir güç senin Amazon kullanmanı istemiyor bu çok açık.
Araya çomak sokuyorum.
Amazon hurdacılığa mı başladı, nedir? Bozuk, çöp gönderip duruyor.
kargoyu getiren firmanın marifeti olabilir
Ben de kahve makinesi arayışındayım. Arçelik ve English Home arasında kaldım.
Karacadan sonra English Home da mı girmiş kahve makinesi işine?
arçelik kullanıyorum öneririm türk kahvesi içinse.
Cezve de yapılan kahvenin yerini tutuyor mu bunlar?
Bence tutmuyor.
@umtk o zaman buna para verene kadar cezve ile yapsanıza.
Son alışverişler hep karavana Umut ya.