Gözlerimde giderek oluşan odaklama sorunu bile beraber, koyu temayı hayatımdan tamamen çıkardım arkadaşlar. 24 saattir her şeyi Light mode ile kullanıyorum. Psikolojik midir bilinmez şuan gözlerim çok daha rahat ediyor
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende son 1 senedir falan açık temaya dönüyorum. Bu arada gözlerle alakalı herhangi bir operasyon vs. geçirdin mi? 30 yaşında başlıyor sanırım gözdeki gerileme. 😅
Hayır geçirmedim çok fazla rahatsız etmediği için ama canım sıkılmaya başlamıştı bir miktar
Light mode da odaklanma sorunu yok mu?
Kesinlikle yazıları daha hızlı netliyor gözüm
Light mode'cuyuz.
light mode daha fazla gözünü yormuyor mu beyaz ışık maruz kalıyor
Siyah arkaplanda beyaz yazı okumak beni mahvediyor. O beyaz satırlar benim gözlerde ghosting yapıyor
Astigmat var muhtemelen. Bir kontrole gidin. Gözlükle rahat edebilirsiniz. Bende de aynı durum var.
Astigmat var muhtemelen
Uzun süredir gözlük kullanıyorum zaten. Bir yerden sonra dayanamıyorum. Yapacak birşey yok.
Siyah arkaplan rahatsız edici evet ama mesela TS'nin koyu arkaplanı bi tık güzel.
hadilan ziya
Gündüz bile iPhone'u beyaz moda alırsam gözlerim kanıyor. 😀
sen böyle yazınca bir denedim, koyu temadan çıktım gözlerim kör oldu resmen mümkün değil koyu tema yoksa kullanılmaz
Gündüz beyaz ışığa maruz kalmak çok önemli
koyu tema az ışık olucak o zaman rahat olur
Omega 3 deneyin. Göz yorgunluğuna çok iyi geliyor.