Çok kötü, o kadar kötü ki; örneğin Office'i yüklüyorsunuz, doğal olarak nereye bakarsınız, Office klasörüne değil mi? Ama, maalesef orada değiller, hepsi klasörler ile birlikte alfabetik sırada (kendi menü klasörünün dışında). "Bu menü, eski stilin (W 7 ve öncesi) fazla program yüklenmesi durumunda dolduğu için (!!!!!) hazırlandı" dendi, uygulamaları kendi klasör gruplarından ayırınca daha da karışık oldu ve büyüdü.
Android de bile o kadar rahatlatıyor ki menü klasörleri anlatamam, ama bu akıllı bıdıklar çok biliyormuş gibi her şeyi tablet ara yüzü gibi yapmaya çalışıyorlar.
Windows’larda bu arayüz işinin moku çıktı. Kendileri yapamıyor, xp dönemindeki gibi özelleştirmeyi de kaldırdılar. Internet windows arayüzü tasarımlarıyla dolu. Linux’taki gibi arayüzü işletim sisteminin kernelinden ayırıp farklı arayüz yüklenebilir hale getirsinler artık. İsteyen gnome, isteyen vista, kde arayüzleri vs yüklesin kurtulalım. Bu sayede sadece film oynatmak isteyen androidtv gibi bir arayüz kurup işini kolaylaştırır. Bankamatik arıza yapıyor arkada windows arayüzü açılıyor kalıyor, özelleştirme olsa hem güç tüketimi azalacak hem işe özel arayüzle hızlı, basit ve göze güzel olacak
Kesinlikle katılıyorum. Daha önceki sürümlerimde daha uyarlanabilir ve renk şöleni yaşatan arayüzleri vardı. Şimdi sanırsan devlet dairesindeki bilgisayarlar gibi. Hiç bir canlılık yok. 😕
Sadece sağ kısım olsa da yeter bence ya tablet arayüzü gibi yaptılar herşeyi.
@awsalli @mrx Start11 ile hepsi mümkün 😛 Tek kusuru pahalı olması.
https://store.steampowered.com/app/1811010/Start11/
@awsalli 65'e tek lisans veriyor sıkıntı orada. Multidevice pahalı.
Çok kötü, o kadar kötü ki; örneğin Office'i yüklüyorsunuz, doğal olarak nereye bakarsınız, Office klasörüne değil mi? Ama, maalesef orada değiller, hepsi klasörler ile birlikte alfabetik sırada (kendi menü klasörünün dışında). "Bu menü, eski stilin (W 7 ve öncesi) fazla program yüklenmesi durumunda dolduğu için (!!!!!) hazırlandı" dendi, uygulamaları kendi klasör gruplarından ayırınca daha da karışık oldu ve büyüdü.
Android de bile o kadar rahatlatıyor ki menü klasörleri anlatamam, ama bu akıllı bıdıklar çok biliyormuş gibi her şeyi tablet ara yüzü gibi yapmaya çalışıyorlar.
Max.budur 😅
İşte, bunu da istemiyorum ben. O, Adobe'lerin hepsi tek klasörde olmalı.
@lterlemez ekstra tıklamadansa bi scroll yapmak daha rahat. 😉
@alpi350 : O da iyi bir şey değil...
Open-Shell Menu'den şaşmam, bedava 😀
Windows’larda bu arayüz işinin moku çıktı. Kendileri yapamıyor, xp dönemindeki gibi özelleştirmeyi de kaldırdılar. Internet windows arayüzü tasarımlarıyla dolu. Linux’taki gibi arayüzü işletim sisteminin kernelinden ayırıp farklı arayüz yüklenebilir hale getirsinler artık. İsteyen gnome, isteyen vista, kde arayüzleri vs yüklesin kurtulalım. Bu sayede sadece film oynatmak isteyen androidtv gibi bir arayüz kurup işini kolaylaştırır. Bankamatik arıza yapıyor arkada windows arayüzü açılıyor kalıyor, özelleştirme olsa hem güç tüketimi azalacak hem işe özel arayüzle hızlı, basit ve göze güzel olacak
Kesinlikle katılıyorum. Daha önceki sürümlerimde daha uyarlanabilir ve renk şöleni yaşatan arayüzleri vardı. Şimdi sanırsan devlet dairesindeki bilgisayarlar gibi. Hiç bir canlılık yok. 😕
Ben daha küçülsün diyorum sen büyütmüşsün 😄
Tıkladığımda hepsini görmek istiyorum aramak istemiyorum.
arama kısmını düzeltsinler başka bişey istemiyorum mikrozorttan.