park halindeki aracıma şu şekilde değdirmişler ve numaram olmasına rağmen kaçmışlar. kaskom var ama benim zararıma olur diye polise tutanak tutturmadım. plakayı vs komşular almışlar ama polisin dediğine göre cumhuriyet başsavcılığına başvurmam gerekiyormuş, elemana ulaşamadık. uğraşmaya değer mi ne önerirsiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap