Ekşi'de starfield başlığını okuyordum valla güldürdü. Adam yer yüzündeki en güçlü kart ile 1080p oyun oynuyor ve onda da donma olmuyor demiş 😀 O kart 24 gb yarısı çözünürlüğe takılıyordur zaten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap