Kötü bir arayüzden sağ çıkabilecek misiniz?
https://userinyerface.com/
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çıkamadım 😡
bence zevkliydi bayağı 😀 bulmaca gibi
option q yerine yanlışlıkla command q yaptım, bu sayede çıkmış oldum 😀
çıldırdım
Captcha da vazgeçtim 🙂
telefonda bu kadar oluyo
Upload kısmında çok takıldım. Ben ilgili yete dokununca share yazıcı çıkıyordu, ben de şaşırtma yapmışlar herhalde deyip başka yerde aradım uzunca bir süre. Aslında orada ben kendi kendimi kandırmışım diyebiliriz. 😄
Belə vəziyyətin içinə soxum.
Hala CLI'den iyi.
Kötü UI ve web sitesi alerjisi diye bir şey varsa, o kesin bende var. Allahtan Java versiyonun tutmuyor falan diye bir ekran görmedim. 😀