Neredeyse çıktığı günden beri M1 Max 16" kullanıyorum ama hala bu sessizlik ve soğukluk şok ediyor. Fanlar tamamen kapalı olmasına rağmen, bugün ağır bir işim olmadığı için cihaz buz gibi kalmış. Bilgisayar şu an 4K monitöre görüntü aktarıp, arkada 1 milyon iş yapıyor fakat 3.8 watt gibi komik bir güç tüketiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap