Cyber Man @cyber-man 11 Aralık 2022 - 23:55 #konudışı Tanesi 25-30 lira falan yuh ya. Vurun beni.🤬 (Faruk Güllüoğlu) BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 13 ilker @gilker abartı almamak lazım 11 Aralık 2022 - 23:59 Yanıtla Beğen 1 Ekrem @huseyinekrem Bu da abartı olmuş. Bir kilo fıstık atsan içine yine kurtarmıyor... 12 Aralık 2022 - 00:01 Yanıtla Beğen Cyber Man @cyber-man Dandik yerlerde bile 300'den aşağı yok İstanbul'da. İçinde fıstık da yok bezelye var. 12 Aralık 2022 - 00:02 Yanıtla Beğen 1 Ozgur @ozgurozgur 2-3 bin lira olacak 1-2 seneye. ulke ekonomisi batmis durumda, sistem tamamen cokmus ve siz halen baklava fiyatina sasiriyorsunuz dostlar. vahh vah. 12 Aralık 2022 - 00:05 Yanıtla Beğen 2 Ozgur @ozgurozgur iki tane yeni tekere 7-8 bin tl verdi dun annem, ortam fena. kacin derim yapacak birsey kalmadi. 12 Aralık 2022 - 00:06 Yanıtla Beğen 1 Tai per Dog Un @alipektas Müstahak hocam, yazacak pek bir şey yok aslında. 🙂 12 Aralık 2022 - 00:10 Yanıtla Beğen 2 Tai per Dog Un @alipektas @orcun Valla bir yanım "yine seçilsinler de oy verenler görsün ebesini" diyor da 23.771.091 kişiye yazık oluyor bu sefer. Gerçi onların bile bir kısmına müstahak bu geldiğimiz vaziyet ya neyse... 12 Aralık 2022 - 00:15 Yanıtla Beğen Can @canberke Kesinlikle marka satıyor. Daha güzellerini yemek mümkün. Bkz. Özdemiroğlu / Çelebioğlu / Koçak 12 Aralık 2022 - 00:47 Yanıtla Beğen ciddiyetsiz @ciddiyetsiz Daha dün haberlerde fıstıklı baklavanın dilimi 16 TL diye haber vardı. Bu baklavada başka bir numara mı var acaba? 12 Aralık 2022 - 00:58 Yanıtla Beğen kortex @kortex 25 tane güllüoğlu var ben de ömer güllüoğlu diye biliyorum. 12 Aralık 2022 - 01:10 Yanıtla Beğen Suicide @suicide ara tatilde ankarada 200tl ye almistim kilosunu, gayette guzel bir yer oyle uyduruk falan degil. fazla abarti bence bu. 12 Aralık 2022 - 01:55 Yanıtla Beğen POfficer @felixfelicis Overrated🤦🏻♂️ 12 Aralık 2022 - 02:26 Yanıtla Beğen CimAdam @cimadam gerçek baklavalar böyle arkadaşlar 2015-2016 civarında antepte yediğimde de 50 tl falandı kilosu 12 Aralık 2022 - 10:51 Yanıtla Beğen İptal
abartı almamak lazım
Bu da abartı olmuş. Bir kilo fıstık atsan içine yine kurtarmıyor...
Dandik yerlerde bile 300'den aşağı yok İstanbul'da. İçinde fıstık da yok bezelye var.
2-3 bin lira olacak 1-2 seneye. ulke ekonomisi batmis durumda, sistem tamamen cokmus ve siz halen baklava fiyatina sasiriyorsunuz dostlar. vahh vah.
iki tane yeni tekere 7-8 bin tl verdi dun annem, ortam fena. kacin derim yapacak birsey kalmadi.
Müstahak hocam, yazacak pek bir şey yok aslında. 🙂
@orcun Valla bir yanım "yine seçilsinler de oy verenler görsün ebesini" diyor da 23.771.091 kişiye yazık oluyor bu sefer. Gerçi onların bile bir kısmına müstahak bu geldiğimiz vaziyet ya neyse...
Kesinlikle marka satıyor. Daha güzellerini yemek mümkün. Bkz. Özdemiroğlu / Çelebioğlu / Koçak
Daha dün haberlerde fıstıklı baklavanın dilimi 16 TL diye haber vardı. Bu baklavada başka bir numara mı var acaba?
25 tane güllüoğlu var ben de ömer güllüoğlu diye biliyorum.
ara tatilde ankarada 200tl ye almistim kilosunu, gayette guzel bir yer oyle uyduruk falan degil. fazla abarti bence bu.
Overrated🤦🏻♂️
gerçek baklavalar böyle arkadaşlar 2015-2016 civarında antepte yediğimde de 50 tl falandı kilosu