Bir bankanın sahadaki elemanı tarafından kandırılarak aidatsız diye aidatlı kredi kartı almış bulunuyorum. 4-5 kere aidat falan yok değil mi diye sordum o da her seferinde yok dedi ama varmış.

Şimdi ben 1-2 hafta sonra kartı kaybettim/çaldırdım diye müşteri hizmetlerinden kartı kapasam ve yeni kart istemesem bu durumda kart kalıcı olarak kapanıyor.
Bu durumda aidat yansıtabilirler mi?
İnternette çelişkili ifadeler var. Kimi yerde 6 ay hiç kullanılmayan karttan aidat alınamaz diyor. Bu işin içinden banka bana gıcık olmadan nasıl çıkarız?

BeğenFavori PaylaşYorum yap