Yav yıkın da kurtulalim be amma ekmek yediniz yıllardır bu binadan her sene yıkılıyor diye haber yapıyorsunuz. Ayrıca saçma falan değil on numara bina tasarım olarak. Dümdüz sıradan binalara alışmış biri saçma demiş herkes saçma diyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap