Gerçekte de bu kadar güzel görünüyorsa uzay ile ilgilenen birine harika bir hediye olur. Bayıldım ben. 😍

Gerçekte de bu kadar güzel görünüyorsa uzay ile ilgilenen birine harika bir hediye olur. Bayıldım ben. 😍

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.instagram.com/ex3der_/ fotoğrafları var aynı gibi.
Bu da daha büyük ölçeklisi. Ah fiyatı uygun olaydı. @hkellecioglu @zisegned
Bu çok iyimiş biraz para biriktirip alacağım 😀
900 TL uygun geldi desem taşlanmam inş
@johan28 Bence de uygun.
Bir aksilik çıkmazsa Falcon 9 ile ben de yapmaya çalışacağım. Lego Saturn V için malzemeleri de tamamladım sayılır. Oturup uğraşmam gerek sadece. Ama en önemli şey yok şu an için...
Yazıcı mı 😬
@erhanm Zaman
900 lira çok pahalı, indirimlerde Lego versiyonu 1200 liraya düşüyor, 2000-2500’e falan da Ender 3 Pro yazıcı alır tek filamentle bundan 10 tane basarsınız. Ben başmıştım 1 tane aylardır boyanmayı ve kaidesine şekil verilmesini bekliyor, kaldı öyle.
Yurt dışından satan bir firmada görmüştüm ucuzdu bu ya bayağı aslında 20-30 dolardı burada nasıl 900 oluyor 🙁
Roketin altında bulunan dumanlı bölümü mü gönderiyorlar sadece?
Hayır hepsi.
isteyene daha ucuza basar gönderirim ama boyaması sizden 🙂