Konvoya çıkmak isteyen var mı?
Kanal: Tekno Seyir Muhabbet
Şifre: tekno123
@alinux @ahmeturan @brave @kgk @ronniejamesdio @housedakitopal @my_techno @mr-bell @yasin @emre64 @passenoir @aliytklkmz @makineci @nineleven @10ctg @brave @gurkan-atilgan @m-ahmet @alpi350 @cicikus @mr-bell @my_techno
#ETS2 #ETS2MP #ETS2Konvoy
ben şuan reel konvoydayim 😀
NO SS NO GÜVEN CİCİKUŞ..
@makineci
@cicikus İyi yolculuklar, baya renkli ortam. 😀
@brave park sensoru, airbag ve aku şarj isigi yaniyor hatirladiklarim bunlar 😀 2011 shitbox tam chevy captiva (70k kmde motor açtı :D)
Olabilir 👍
krakerimiz varsa bende #EVET diyorum!
Ben?
Bildirim gelmedi. Fakat bende varım. 😁
Kaç gibi başlar ?
Dışardayım, bir daha ki sefere artık, size iyi oyunlar 🙋🏻♂️
Geliyorum. Çok gitmediniz inş. 🙂
şimdi girdim eve.
@brave iş aşkı öyle bir şey. 😀
@brave Oh ne güzel iş. 😀 Seyehati bende çok seviyorum.
@brave Rota baya yoğun tek sürücü ile sabır ister. Kolaylıklar diliyorum.