Milli takımı tokatlayıp eve yolluyorlar. Gruptan çıkamazlar demiştim ama böyle bir rezaleti de beklemiyordum.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İnsanlar futbolla uyuşacağına hızlı bir şekilde elenmek ülke için daha hayırlı bence.
İyi oldu. ''BİZİM CoCuglarr'' yok şahlandık,yok kalktı inmiyor,3 ay goygoy,propaganda ve boş hamaset yaparlardı. Spikerlierin reziilliklerine,boşa giden milyonlarca Euro'ya falan girmiyorum bile.
Hadi bakalım İsviçre sıra sende.
Sakın ama sakın ülkece futbolu bırakmayalım. Bu sefer de kalkıp baskete sararlar orda da boku yeriz aman diyim.
Sıfır çekerek dönmekte iyi olur.
Beş benzemez bir araya gelip top oynamaya çalışıyor. En kötü iki kişi bile aynı takımda oynamışlığı yok. Eskiden, en kötü, en az iki oyuncu birlikte, 4-5 oyuncu karşı karşıya oynuyordu bir ulusal sezonu boyunca. Şimdi, birden fazla farklı ekolde ve farklı ve genellikle daha kaliteli oyuncular ile birlikte oynayan (sözde) yerli oyuncular var. Pas trafiği, şu ana kadar gördüğüm en kötü trafiklerden birisiydi.
televizyonu bedavaya getirmeyi planlayanların gözleri yaşlı.
ahahaha, bi de o var değil mi 😀
gruptan çıkmanın yolu: https://eksisozluk.com/entry/124671237
Sizin benim vergimle ödenen primlere yazık başka da bir şey demiyorum.
Saçma sapan paralar.