#teknoyardım #akış #SanaTelefonÖneremem #çinliumut
Merhaba Poco f3 almayı düşünüyorum. (Kamerası idare eder deniyor. İşlemci benim için öncelikli.)
1-) Şu telefona da bir bak dediğiniz başka modeller nelerdir ? @umtk
2-) Bu facebook,letgo v.s bulabildiğim min fiyat 3440. En ucuz piyasa nerede acaba ? Bu konuda yardımcı olur musunuz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7