#akış #sahibinden #teknoyardım #get
Merhaba. Cep telefonu almak istiyorum Sahibinde.com'dan ancak satıcı başka bir şehirde.
Kendi açımdan güvenilir olarak bunu nasıl halledebilirim acaba ?
Get v.s mi açtırmam gerekiyor ?
#akış #sahibinden #teknoyardım #get
Merhaba. Cep telefonu almak istiyorum Sahibinde.com'dan ancak satıcı başka bir şehirde.
Kendi açımdan güvenilir olarak bunu nasıl halledebilirim acaba ?
Get v.s mi açtırmam gerekiyor ?
#teknoyardım #akış #SanaTelefonÖneremem #çinliumut
Merhaba Poco f3 almayı düşünüyorum. (Kamerası idare eder deniyor. İşlemci benim için öncelikli.)
1-) Şu telefona da bir bak dediğiniz başka modeller nelerdir ? @umtk
2-) Bu facebook,letgo v.s bulabildiğim min fiyat 3440. En ucuz piyasa nerede acaba ? Bu konuda yardımcı olur musunuz.
@mraverage666 Yılbaşında İmei yasakları resetleniyor.4+4,8 ay kullanırsın 4 ayda başka telefondan hotspot kullanırsın. Ben öyle yapıyorum.
@omerfa Bu iyiymiş. Zaten yıl yarısı oldu. Peki Mark Suckerberg'in sitesine,şu sarı siteye bak orada fiyatlar iyidir dediğiniz var mı ? Siz nereden almıştınız ?
@omer-faruk-bostan Hocam merhaba. 3600'e nerede var acaba ? Yarın almayı düşünüyorum da. 8'lik daha iyi olur gibi o fiyata bulabilirsem.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teşekkürler. Aynı fiyata geliyor zaten o şekilde.