O kadar canım sıkılıyor kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Oyunları indirip indirip siliyorum. Indirip oynamıyorum.
Download ettikçe tatmin oluyorum. Kaptirabilecrgim oyun bulamıyorum. Multi oyun ise hiç bulamıyorum.
O kadar canım sıkılıyor kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Oyunları indirip indirip siliyorum. Indirip oynamıyorum.
Download ettikçe tatmin oluyorum. Kaptirabilecrgim oyun bulamıyorum. Multi oyun ise hiç bulamıyorum.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bf4
sizi football manager hastaligina davet ediyorum 😀
Foootball en uzak olduğum alan
Overwatch akar
far cry 4 e bakacağım ben de. 3 ten sonra inşallah aynı zevki verir 🙂
Veriyor hatta zirvesi.
@yalinindisindakiadam hadi ya ciddi mi? çok iyi o zaman. teşekkürler yorum için 😊
@nadal far cry 5'ten zevkli bi kere...
@digitalanimal herkes öyle diyor. o zaman 4 ü yavaş yavaş oynayayım 🙂
@nadal himalayaların manzarası yeter zaten...
@nadal 4 güzel gerçekten 3den 4 geçince farklı oyun oynuyormuş hissi de yok bi kaç geliştirme de var 5 ve new dawn öyle değil arkadaşın da dediği gibi sevemedim bir türlü
Engelleyecek bir şey yok ama sinirlendirecek bir durum da yok. Bu hakka girmek ise evet giriyorum. Nasıl baktığına göre her şey hakka girmek olarak değerlendirilebilir. Bu kadar duyar kasmaya gerek yok
@paheli iyi günler.
mount and blade 6 gündür içimdeki boşluğu doldurmayı başarıyor 😀 şaka bir yana boşluk doldurma çözüm değil tabii ki, doldura doldura sizin gibi burnout oluruz zaten sonunda. klavyeden uzak bıraz zaman geçirin bence. geri döndüğünüzde de dengeli oynayın.
Dün biraderle Crew 2 aldık PS4'e, TDU2 tadı verecek gibi duruyor. Açık dünya Amerika haritasında boş boş takılmak bile güzel vakit geçirme planımız var. Kontrolleri de NFS kadar kötü veya simülasyon oyuna kadar da zor değil.
PSN'deki salaklığın biri oyunun standart sürümü üç yüz küsürken, gold versiyonu 67₺. Kardeşlikle baya uyguna geliyor.
Alternatif olarak strateji ve tycoon oyunlarıyla da zaman geçirilebilir.
uçuş mekanikleri nasıl?
@digitalanimal Uçakları fazla kullanmadım, ilk verdiği uçak ile biraz deneyimim oldu. Şimdilik basit ama alışmak için biraz uğraşmak gerekiyor gibi. Gösteri hareketlerini yaparken rahatsızlık verebiliyor. Onun dışında çevreyi gezmek keyif veriyor. Ace cobat veya benzeri oyunlarda tecrübeniz var ise daha çabuk alışabilirsiniz.
@paheli Hocam bunalmış hatta belki de bunalıma girmiş birisi olduğunu düşünüp daha sonrada normal biriymiş gibi davranarak çelişkiye girmiş olmuyor musun? bende oyun için pc topladım pubg lite hariç oyun oynuyamıyorum ya kitlesi kanser ediyor ya oyunların yapay ortamları beni delirtiyor ruh yok vur kendini tatmin et diyorda karşımda npc o kadar boş yapıyor ki oyuna başladıktan 5dk sonra siliyorum birde agresif tutumun hoş değil mesela sigara içen tanımadığın birine vücuduna yazık ediyorsun sana rahat batmış şımarık mısın resmen israf ediyorsun falan der misin 😀 bunu demek için gereken şartlar ortam falan gerekli diye düşüneceksin burda neden bu kadar rahat takılıyorsun? israfı belki arkadaş senden daha çok önemsiyor ama diskin ne durumda olduğunu takmayacak bi ruh halindeyse? çok anlamsız bi muhabet açmış olmaz mısın? keşke elimizde imkan olsa hayatını masaya yatırıp nasıl israflar yaptığını tek tek yüzüne vurmak isterdim arkasına şımarık falan der nasıl davranacağını görmek isterdim 🙂
Benim de ayni. 2-3 tane online oyun var onları döndürüp döndürüp oynuyorum. Keşke cyberpunk, dying light, bloodlines ertelenmeseydi
Oyun vakit kaybından öte bir şey değil. Üretkenlik programları üzerine yoğunlaşın bence.