Veri Yapıları sayesinde 2. defa sınıf tekrarlayacağım sanırım 🙂 Neyse gideyim de biraz daha yazılım müh. stajları felan izleyeyim. Hayal etmek güzeldir. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap