Veri Yapıları sayesinde 2. defa sınıf tekrarlayacağım sanırım 🙂 Neyse gideyim de biraz daha yazılım müh. stajları felan izleyeyim. Hayal etmek güzeldir. 😀
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim de bugün C'den uygulama sınavı vardı hocam. Çok parlak geçtiği söylenemez ama yaptık bir şeyler 😀 .
Umarım beklediğinden de iyi gelir 🙂 Şu C başıma bela oldu gerçekten ya aslında C'de değil de neyse 😀
Sen veri yapıları ben tekstil kimyası 😀
Kolay gelsin 😀
Hahaha aynı durumdayız hocam. Benim de veri yapıları canımı okuyacak gibi. Dif denk vs’den Korkmuyorum ki dil çıkışlı olup İngilizce öğretmenliğini bitirmiş biri olarak, yıllar sonra türev integral görüyorum. Olsun halloluyor bir şekilde. Ama veri yapıları?? 🙁
Sinirden ağlayacağım gerçekten. Yarın sınav var 3. alışım ve adam sadece kendi kodunu kabul ediyor(Yani derste linked list anlattıysa ve sınavda linked listten eleman silmeyi sorduysa kendi anlattığı şekilde kodu yazmanı istiyor) Ve adamın kodlarına çalışırken tekrardan yazmaya çalıştığımda kodlar çalışmıyor. Şimdi öyle çaresiz oturmuş sınavı bekliyorum. Murphy Kanunlarının vücut bulmuş haliyim resmen 😀 Kolay gelsin hepimize 😀
@yigit1 hocanın kendi kodunun aynısını istemesi sıkıntıymış :/
@cheytacllc Yazılım işinden pek anlamıyorum. Kendi kodunun aynısını istemesinin bir mantığı var mı yoksa olay sadece ego mu?
@cheytacllc Aynen öyle hocam. Geçen sene Şadi Hocanın videolarına çalışarak girmiştim vizesinden 30 aldım, kaldım.
@emir-akdemir Hem var hem yok. Amaç kendi bildiği şekilde öğretmek fakat puanlama kısmına yorum yapmak istemiyorum...
@yigit1 Bu arada insanın aklına hemen şöyle bir çözüm geliyor. Hocanın bütün kodlarını ezberleyip sınava girmek. Orda da şöyle bir sorun oluyor. Mesela benim verdiğim linked list örneğinde silme örneğini verdim. Ama sınavda o kadar basit gelmiyor(gelirse 1 tane geliyor) Mesela çift bağlı listede iki elemanın yerini değiştiren ve değiştirdikten sonra küçük olanını listeden silen gibi bir soru soruyor. Sonra işin içinden çık çıkabilirsen...
@emir-akdemir bence kesinlikle ego. Bizim hoca da benim kodları sakın ezberleyip girmeyin dersten kalırsınız, tersköşe yaparım dedi 😀 Kesinlikle sınıfta öğrettiğim kodu sormam dedi. Bakalım göreceğiz yarın.
@agab Ahh ahh şöyle hocalar olsa var ya 😀
@yigit1 kolaylıklar diliyorum hepinize 😀
@emir-akdemir Teşekkürler.
Bu arada @agab @suicide bir önceki postuma bakabilir misiniz, müsaitseniz?
@yigit1 keşke sizin gibi hocalar olsa diyoruz biz de 😀
Hayatta mat2 disinda kaldigim tek ders olacakti neredeyse benimde 🙂 hoca baya dovecekti neredeyse lan sen nasil veri yapilarindan bu notu alirsin diye 😀 allahtan finalde toparlamistim 🙂
Sizinki iyiymiş hocam 🙂 Bizde kalmayanı dövüyolar 😀
@yigit1 hangi okul bolum?
@suicide Okulu boşver hocam. Bilgisayar Mühendisliği.
@yigit1 😀 gazi ogretmenlik benimki, biraz daha hafiftir herhalde muhendislige gore 🙂
@suicide Dün arada kaynamış hocam kusura bakma. Bildiğim kadarıyla öğretmenlik biraz daha yüzeysel gidiyordu. Bütün mühendislik belasını bulsun. 😀
@yigit1 illa ki 🙂 kulaklari cinlasin kendi assembly dilini yazip derste onun simulasyonunu kagit uzerinde yaptiran bi hocamiz vardi 🙂 ne isimize yarayacak bilemeden ogrenecez diye tirmaladik durduk 🙂
@suicide Assembly güzel ve kolay dil hocam ya 😀 Düşük seviyeli olduğundan benim hoşuma gidiyor 😀 İlla ki işinize yarar yani daha optimize kod yazıyosunuzdur 🙂
@yigit1 bende keyif aliyordum aslinda okuldayken ama onu ogrenecek seviyede ogrenci malesef ortaogretimde yok. allahtan yeni yeni robotik vs. muhabbetleri cikti da biraz daha ilgi cekiyor ders.
Sınav nasıldı? Benim holy shit geçti resmen 😂
O kadar yığın, listeleme, kuyruk çalıştım, sınavda çalışma zamanı geldi 🙁 bildiğin best time falan.
Onlara hiç bakmamıştım gelmez diye. Neyse finalde toplarız artık 😀
Hadi ya :/ Üzdün 🙁
Bende yapabileceğim soruyu yapamadım ya. Sınav anında kaldım öyle. Halbuki çok basitti soru 🙁
Bu arada siz time complexity falan gördünüz mü ya? Ben onlar Algoritma Analizinde sanıyordum.
@yigit1 Geçmiş olsun 🙁
direkt ilk konuydu. Şadi hoca da bahsediyor bir dersinde. “Madem konumuz veri yapıları, çalışma zamanına da dikkat edip kod yazmamız lazım” demişti.
@agab Sınavınızda neler çıktığını paylaştılar mı? Veya soruları hatırlıyor musun? Değiş tokuş edelim daha fazla soru görmüş oluruz 😀