Arttırılmış değil zombileştiren "gerçeklik"!
Pokemon Go oyunun geliştiricisi Niantic, Amerikan dış istihbarat servisiCIA'den ödenek alarak Google Earth'ü geliştirmiş Q-Tel adlı firmanın kurucularından John Hanke'ye ait. ELinizde telefon kamerasıyla sürekli fotoğraf çekerek gezdiğiniz "oyunun" yaratıcısı, aynı zamanda CIA vePentagon'a da çalışan biri... Milli güvenlik açısından önemli sorunlara yol açabilecek bir durumla karşı karşıya olduğumuz, sadece buradan anlaşılabilir. Herkesi gönüllü birer kameraya çeviren bu oyunun en önemli handikaplarından biri de, sadece cep telefonuyla görülebilen bu "bedensiz varlıkların" nerede çıkacaklarını oyunu geliştiren firma (ve onun arkasındakiler) tarafından belirleniyor oluşu. Uzaktan kumandalı zombiler,
Yazının devamı..http://www.iyibilgi.com/haber.php?haber_id=375424
10 numara 5 yıldız Adamsın...:=))) #akış #GündüzAdmini
Oo Abi sen biliyorsun bu işi 🙂 Kaptın beni.. Verdiğin rütbeler içinde Teşekkürler
@yasinilkaya Yaaa Kayserili adam Karadeniz gezisine gidip para harcar mı yaaa...:=))) Göremedim koç Cumartesi geldik Adana'ya...
@kadirg1976 abi ne yapalım ikramli bi şekilde gittik 😂 hep iş güç biraz şarj lazım Seni birgün özel olarak misafir edeceğim yazdım bunu
@yasinilkaya Herkes gibi Şelalere veya Erciyese çıkar Karpuz keserdik...:=))) Ha bir fiyatına 2 kişi gidersin 7 gün eywallah...
Bu geliştirici niantic bundan 3 sene falan önce aynı mantıkla bir oyun daha çıkarmıştı o pek tutmamıştı. Neyse oyun çıktıktan sonra yanlış hatırlamıyorsam google satın almıştı. Adamlar kaç senedir hiç bişey yapmamışlardı bu oyunla voleyi vurdular. O dönemde konuşuluyordu firmanın geleceğinin olduğu.
Valla oynayan oynuyor ingressi hala <<<<
https://www.youtube.com/watch?v=6UnAqpCB04I CIA bizi napsın yav 😀
hep illuminatinin işte israil aslında dünyayı yönetiyor bizim petrolümüz var çıkarttırmıyorlar sevr bitecek hep çıkaracağız zengin olacağız
size karşı değil tamamen yazıya karşı bu tutumum
bu site neyin nesi
kaynaklar doğru mu
yazan bu konu hakkında bilgi sahibi mi
her yeniliğe karşı bu saçma saçma tepkiler niye çıkıyor
ve niye sadece oyun popüler olunca böyle saçma şeyler ortaya çıkıyor daha önce yoktu sanki
hızlı ve öfkelide ki tanrı çipinide gerçek sananlar mı yazdı bu yazıyı yoksa
Olmayacak birşey değil ancak böyle bir durum olsa uygulamanın çok deli Upload yapması lazım. Bu da şüphe çeker.
memo tembelçizerin efsane karakteri gibi konuşmuş yazı. şu şöyledir bu böyledir.
karpuz kırmızı, kan kormızı, o zaman karpuz kan yapar. manşet haberciliği yapayım derken cehalet kusmuş. komik olmuş.
@teknosevir onu yapan o kadar çok ki en sevmediğim türüde içine dini karıştırıyorlar
Çok da rahatsız oluyorsanız kameraları bantlayın yahu. İnsanlarda kafa yok. Kıçıkırık bulanık bulanık çıkmiş görüntüleri kim ne eylesin ? Delinin kuyu ve taş muhabbeti. Oynamak istemeyen panroyak arkadaşlar oynamasın.
Aynı Facebook ceosu ve kankisine dikkat çekerekten babasının hayrına bir adım atılmaz dünyada. Bunu görnek gerek.
Bende yazıcaktım ama daha detaylandırıyorum.
Evet, aynı zamanda yakalanan pokemonların enerjisinden faydalanıp devasa bir silah yapmayı ve bu silahla dünyayı yok etmeyi de planlıyorlar, asdfgh... Ulu Manitu akıl fikir versin!...
Tabiki tüm görüntüler, insanların saçma sapan ev hali cia'yi pentagonu falan ilgilendirmez Velakin oyunun askeri su kulesini pokestop olarak göstermiş mesela bir kere böyle işine yarayacağı yerlerin görüntülerini falan elinde tutabilir.
Pokemon'la Gezi organize edilir diyen de var...biraz oyuncuların zekası ile alay ediliyor sanırım...