Sevgili arkaşlarım, parfüm konusundan anlamam o yüzden sizlere danışmak istedim.
Bi’ 4 sene önce filan şöyle bir parfüm listesi yapmıştım;
- [ ] Bulgari Aqua
- [ ] Burberry Classic
- [ ] Paco Rabanne One Million
- [ ] Xeryus Rogue Givenchy
- [ ] Hugo Boss
- [ ] Pi Gicenchy
- [ ] Joop Classic
- [ ] 212 Sexy Men
Şimdi bu parfümlerin hangisi iyidir, hangisini önerirsiniz? Ben hangisini almalıyım ? Bu konuda uzman arkadaşların önerilerini bekliyorum. 😊 Şimdiden teşekkür ederim...
#TeknoYardım #Soru #birsorumvar #ParfümTavsiyesi #TeknoParfüm #parfüm
Burberry touch da güzel fırsatınız olursa deneyin.
Teşekkür ederim öneriniz için. 😊
Burberry iyidir ama düzgün bir yerden alın, replikası dolu.
Hmm Hepsiburada gibi yerlerden değil de direk AVM’ ler de ki düzgün mağazalardan almayı planlıyorum. Oralarda sıkıntı olmaz herhalde. Teşekkür ederim bu arada.
ben burberrry klasik kullanıyorum
Memnunsunuz anladığım kadarı ile 🙂
Onları almamışım listeye. 😊
Chanel Allure Homme Sport iyidir ama pahalidir
Tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim. 😊
@alinux Bakın işte Avon’ u pek bilemedim şimdi. 😄
Uzun uzun açıklama ve aydınlatmanız için çok teşekkür ederim.
Bana daha çok cilt özelliklerime göre böyle çiçek, taze kokular önerilmişti ama bilmiyorum işte bu parfüm olaylarını o yüzden sizlere danışmak istedim.
Bulgari Aqua'nın Marine modeli de çok güzel ama çok pahalı ya 🙁
212 Sexy Men yaramaz... listede yok ama issey miyake al derim
Teşekkür ederim. 😊
@kurtcuk bir kısmı evet bir kısmı genel tavsiye.
Listeye istinaden Bulgari blv notte öneririm.
Teşekkür ederim. 😊
http://www.parfummeraki.com/ Burada güzel incelemeler oluyor, buradan da fikir edinebilirsin. Benim fikrime gelecek olursak aslında değişir. Mesela tek koku mu alacaksın yoksa birden fazla alabilir misin? Bunu neden soruyorum çünkü tek kokuyu bir yerde kullanmak bana göre doğru değil ama bu sefer bütçe de işin içine giriyor. Hepsinin ortası tek koku dersen Givenchy Pi güzel kokudur hafif şekerlidir. Eğer şekerli, vanilyalı, ballı koku hoşuma gitmez dersen Joop Classic çiçek gibidir. Ben buradayım der. Gerçekten güzel kokudur. Tabii bunları göz önünde bulundururken kokunun teninde nasıl durduğunu da hesaplaman gerekir. Kısacası koku işi biraz meşakkatli iştir. Zamanla öğrenebilirsin. Bunun için biraz para biraz vakit biraz deneyim gerekir. Şimdiden güle güle kullanın 🙂
Çoook teşekkür ederim. 😊
Bu arada tek bir parfüm alacağım, tabii gönül ister her duruma uygun almak ama işte bu zamanda biraz daha dikkatli olmak gerek. 🙂 bu yüzden de tek hakkım olduğundan yanlış seçim yapmamak için tecrübelilerden fikir almak istedim. 😊
@lordofking Yanlış seçim dahi olsa sana uygun en doğru kokuya bir adım olacak o yüzden bence sana en güzel geleni al ☺
@deadrow23 Keşke şu parfümlerin tester'larını toplu alabileceğimiz bir yer olsa da hepimiz rahatlasak 🙂 Bu fiyatlarla parfüm almak zor iş zaten, beğenmedin mi yandın. Bvlgari Aqva'lar olmuş 350 lira. 150 olduğu zamanları hatırlıyorum..
@deadrow23 süpersiniz, çok teşekkür ediyorum. 😊
@protego O yüzden versiyon parfüm üreten veya doldurma parfümlere yönelmek daha mantıklı geliyor bana. Her şey çok pahalılandı ne yazık ki 🙁
@deadrow23 onda da orjinalini yakalayamıyorsun. Dh'de satan biri var mesela konu baya ünlü, Bvlgari Aqva Marine aldım, ilk notalar aynı dip notaların alakası yok... Orjinaline yakın bulsam alayım da yok...
@protego Maalesef. Çakmalarin öyle sorunlari var 😞
https://www.fragrantica.com/
Buradan bakabilirsin istediğin her parfümün detayına.
Çok teşekkür ederim. 😊
@lordofking her ortama uygun parfüm bulundurmak iyidir. Kış, yaz, gündüz, gece...
@arandur Marka birşey almak çok zor. Bvlgari Aqva olmuş 350 lira 4 tane alsam... 😀 Çakma parfümlere kaderimiz bağlanmış 😀
@protego hocam dh forumda bir arkadaş kaliteli açık parfüm satıyor, ben onu tavsiye ederim. 4 adet 50ml kargo dahil 100 TL 🙂
@arandur Ben aldım oradan söylediğim parfümü, orjinalini andırıyor ama sadece andırıyor 🙂 İlk notalar baya benzer ama orta ve dip notalarda alakasız iki parfüm gibi..
@protego valla hocam ben de yorumlara bakarak bir sepet yapıp alacağım. Daha kaliteli açık parfüm satan bir yer (makul fiyatlı) bilmiyorum. Eğer sen biliyorsan söylersen mutlu olurum.
Aşırı şekerli bunu denemeden kesinlikle almayın 🙂
Bende parfüm aldıktan sonra Orijinal olup olmadığını bir kaç resmini isteyerek, söyleyebilirim.