Az sonra Plus aboneleri için düşündüğümüz bir bölüm gelecek. Herkese açılış tarihi önümüzdeki çarşamba. Hazır Plus fiyatı düşmüş ve hediye edenler de çoğalmışken, denemek için uygun zaman diye düşündük. Yapıcı eleştirilerinizi bekliyoruz.
Son bir saat içinde 181 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Guncelligini herzaman koruyacak iceriklerse guzel olur yani rtx 2080 oyun testleri ise herkese ayni anda yayinlanmali ki teknoseyir buyusun ama e-gpu tarzi bir rehber videosu gibi guncelligi herzaman koruyabilecek bir icerik varsa plusa once gelmesi hem plus sahiplerini ozel hissettirir hemde pluslilarin destegi sayesinde bu iceriklerin hazirlandigini bilir ve mutlu olur 🙂
Bir gün olanlar gündemler. Plus için yaptığımız içerikler bir hafta sonra giriyor. Çin videosu vs de öyleydi.
Az sonra deyip yarım saat reklam veren kanallar gibi oldu.
Sen bunu yazana kadar çoktan girmiş bile 🙂
Şu kredi kartı borcunu ödeyeyim de alıcam biraz fazla açılmışım da 3 gün daha sabır.
@gamsizm Cin videosu mu vardi ?
@extreme Kore pardon.
Gelen video da çok epik. Sana telefon öneremem lafı nerde kaldı? 😂😂😂
Zamanlama manidar.
ben 6 yıldır izlediğim ve sevdiğim bi kanalın yayın hayatına devam edebilmesi... olarak bakıyorum plus'tan + olarak çok bi beklentim yok açıkçası:)
@nebulan hakkındır da hocam bişey diyemem:)
@gamsizm Murat Bey, AppStore için mobil uygulama gelecek mi? Ya da ben mi bulamadım 🤔
Yapıcı eleştiri. Yazdık.
@gamsizm Ben gündemleri podcast dinliyorum o yüzden plus benim için soru cevapta soru sormak dışında farketmiyor. Ben sadece size destek olmak, her cumartesi aynı sohbetin kahvaltımda yanımda olması için plus üyeyim.
Arkadaşlar iPhone için teknoseyir uygulaması yok galiba, ilerleyen zamanlarda olacak mı, bilgisi olan var mı?
Geri sayım yapıyorum ama böyle indirim ve hediye gibi seçenekler ile geri sayımı mı geri atıyorsun sayın gamsız
merhabalar ben yeni dün plus üye oldum bende elğimi taşın altına koymak için buradayım. başka bir konu için sorularım var ama size yazmak için bir yer bulamyorum sitede ya yok veya ben bulamyorum
[email protected]
@nebulan telefon numarasi.
@nebulan ben mail olarak kullanıyorum.
@gamsizm murat bey mail atmıştım size okuya bildinizmi acaba?
mail attım ben size murat bey