@melburg Sen hak etmediğini düşünyorsun belki o düşünüyor. Bir tabloya milyon dolar verenler varsa bir adam da başka bir şeye mesela oyuna 300 tl vermesi çok da olay değil bence. Tabloya o kadar para verenlere de keriz diyorsan o inşaların buradaki herhangi birinin hayatı boyunca kazandığı parayı saatler içinde aldığını da hesaba katarak söyle.
Steam virali 😀
@brave Onu unutmuşum doğru EA'nın Steam ile arası bozuk 😀
300tl offf of.
Frizbi sanmıştır garibim..
.
Şuna su parayı valla kerizdir yav, 80 tl ye alma imkanı varken
@melburg 80 TL olunca yenisi çıkıyor zaten. 😀
@ozgurg Şuan 80 tl ye alınabiliyor
@melburg Nereden ve nasıl?
@ozgurg Kardeşlik ile şuan dh kardeşlik ilanlarında sec i 80-100 tl arası
@melburg Keriz demek doğru değil belki adam 300tl yi hak ettiğini düşündüğünden veriyor.
@sahinonur2000 Hiç bir oyun 300 tl yi hak etmez ayrıca aynı oyunu 80 tl ye alma imkanı varken
@melburg Öyle deme aslında bizde pahalı.
@melburg Sen hak etmediğini düşünyorsun belki o düşünüyor. Bir tabloya milyon dolar verenler varsa bir adam da başka bir şeye mesela oyuna 300 tl vermesi çok da olay değil bence. Tabloya o kadar para verenlere de keriz diyorsan o inşaların buradaki herhangi birinin hayatı boyunca kazandığı parayı saatler içinde aldığını da hesaba katarak söyle.
@sahinonur2000 O tablonun aynısı 80 tl ye satılmıyor ama bu oyunun satılıyor.
zaten bedava geliyor, niye üzülüyorlarsa...
Sonuçta adamın işi o, inceleyecek vs içerik üretecek. Hazır değilse gidip alması lazım şimdi.
@bakts bi tane daha gönderirler 🙂 para vermez bunlar oyuna
Böyle bişey olunca firma bir cd falan daha yollamalı bence sonuçta o kadar para oyunun lisansına veriliyor , o disk kaç para.
Yalnız adam bir şey kaybetmedi ki internetten indirip keyi ona da girebilir sonuçta.