En son izlediğiniz filmler nelerdir? Film tavsiyesi yazınca hep bilindik öneriler geliyor. Bir de böyle şansımızı deneyelim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Logan, Tetikçi 2. 🙂
Demolition biraz önce izledim bence güzel bir filmdi. konusu aşağıda.
Davis Mitchell, duygusal bir çöküntü yaşamaktadır. Davis, tüm hayatını sorguladığı bu dönemde giderek kontrolünü yitirmektedir.
Bir gün parasını kaptırdığı otomatı üreten şirkete bir şikayet mektubu yazar. Davis, bu mektup sayesinde şirketin müşteri temsilcisi Karen ile yakınlaşacak ve bu beklenmedik ilişki, hem Karen hem de Davis'in tekrar hayata sıkı sıkıya sarılmasını sağlayacaktır.
Accountant
Ben bunu eski film zannediyordum. Devam mı bu? Yoksa başka bişi mi?
@theone O konuda bir bilgim yok. Devam filmi olmadığı kesin.
@memedeath dün izledim. Güzel filmmiş. Halen aklıma geliyor. Devam filmi muhabbetimiz de Ben Aflecktin daha önceki hesaplaşma filmi için aklıma geldi. Bu filme muhasebeci demek varken hesaplaşma demişler.
parçalanmış-logan-kingkong (parçalanmış izlenebilir )
Minority Report, Brazil, Falling Down, Contact.
ilkine gore nasıl bana çok saçma gelmişti ?
Cyberbully (2015) ,Nerve
@ozakin70 ne biliyim ilk filmin sahnelerde çok boş boş geçiyordu ne olacağı hep belliydi 🙂
The Accountant beğendiklerim arasındaydı, tavsiye ederim.