Silineceğini bile bile siyasi mesaj yazmanın anlamı nedir? Zamanınıza yazık değil mi? Merak ettiğimden soruyorum.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
(Konu dışı) Video ne zaman gelecek? 🙂
+1
Yada gelecek mi..? 😉
Geldi 🙂
Silininceye kadar ben mesajı vereyim de ne olursa olsun diyorlar.
yalnızlık, ego, olmadığı bir şeyin görüntüsünü verme fantezisi, aptallık, bencillik, üstencilik .. sayayım mı daha? bunlardan biri veya birkaçı
Biryerlere bağırmak rahatlamak,toplumca gerginiz bayağı yeri burası değil o ayrı ama nedeni bu,şu zaman da sırf burada değil çevrimiçi ortamın tümünde siyaset yapmak çok gereksiz
Bu tutumumunuza hayranım. Hayatımız siyaset oldu burada bari siyaset olmasın. Ülke gündeminden o kadar rahatsızım ki 15 Temmuzda bile televizyon açıp habere bakmadım. Ha başka mecralarda siyasetin yada siyasi yorumun en derinini, en pisini yapıyorum ama buraya girdiğimde aklım ve gözlerim teknolojide. Tertemiz mis.
Son zamanlarda dikkatimi çekiyor, cinsiyetçi yorumlar da iyice arttı sitede. Bi' bildirim nedeni olarak bunu da ekleyebilir misiniz? @hkellecioglu @gamsizm
Siyasi mesaj olarak görmüyordur 😀
Kac kisi okursa o kadar kar diyorlardir 🙂
Siyaset zehirdir, hic bir iyi tarafi yoktur.
Anlayin artik bunu...
Desek de yine durmak yok yazmaya devam 😀
Sübliminal mesaj veriyorsun 😀
@yasinc
🙂
@gamsizm axon 7 normal inceleme gelecek mi? Bir de vodafone ile kontratli satis baslayacakmis, standlarindaki gorevli soyledi sizin bir bilginiz var mi?
Bilgim yok. İnceleme gelmeyecek telefonu değiştirmediler.
Bknz: Dünya IQ sıralaması, Dünya üni. sıralaması, Dünya Cahillik sıralaması, Dünya aptallık sıralaması, PISA testi vs.