8 Yıllık Philips Flat TV bozuldu. içindeki floresan çok güç çektiği için Led Döşeme Aşamasına geçtim. Olacak mı acaba zaten bozulursa o kadar önemli değil 😀 yeni televizyon alma zamanı gelmişti zaten 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap