8 Yıllık Philips Flat TV bozuldu. içindeki floresan çok güç çektiği için Led Döşeme Aşamasına geçtim. Olacak mı acaba zaten bozulursa o kadar önemli değil 😀 yeni televizyon alma zamanı gelmişti zaten 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Filmini çıkarttım televizyonun 😀
Kondansatör var degistiriyorum ertesi gün tekrar yanıyor bundan dolayı led deneyeceğim
Namıdiger Florasanlar 🙂
Bunların yerine aynı şekilde led döşeyeceğim 😀
@computercase yuh artık 😀
@alikoprulu29 😀
Takipteyim sonucu merak ediyorum 🙂
🙂 🙂
bende sonucu merak ediyorum.
ne oldu hocam 😀
Bildiğin fantezi 😂 Yapıyor adam
😀 😀 😀 Led Almaya çıktım 😀
Takip
Bu saatte led bulabilirsem gelecek fotoğraflar da... yok elektronikçiler 😀
@computercase Bazı Bilgisayar malzemesi satan yerlerde oluyor
Aldım ledleri macera başlasın 😛
Ledleri Florasanlarin olduğu yere dosedim ve paralel şekilde lehim yapacam sonra filmi yerleştirecem ve son hâlini atarım sizlere 😀 bide ev yapımı led tv gibi birşey oldu bea 😀 😀 😛
Başarılar
Paralel olarak güç bağlantısını bitirmek uzereyim zaten bu olay bitince işin büyük kısmı bitmiş oluyor
Ledler yanınca bi değişik oldu eğer çalışmaz ise Aydınlatma olarak kullanılır bu he 😀
Misision Completed 😉
@shadowmere thx man 😀
Ve Televizyon Ledden dolayı daha az ısınıyor 😀
Hayranlıkla okudum mesajlarınızı. Ben olsam, kesinlikle cesaret edemezdim. Görülüyor ki eliniz yatkın ve daha önce epey tecrübeniz olmuş buna benzer?
Hiç olmadı 😀 hayatımda televizyon içi acmadim ama bilgim var 3000 tl verecek parası olmayınca insan herşeyi deniyor 😉
Bu arada görüntüde hafif sararma oldu televizyonun menüsünden renk sıcaklığı ayarını soğuk yaparak ve doygunluğu dusunerek duzelttim 🙂
@computercase Bence bu kadarı bile çok büyük başarı. Ben geçen sene eski 24" BenQ LCD monitörümü, sözde senelerin monitör tamircisine bu değişim işlemini yaptırdım, 150TL paramı aldı, üstüne birde -nasıl yaptığını anlayamadığım- bir arka panel lekesi ve sağ alt köşede yetersiz bir aydınlatma yarattı.
Kısaca sizin işçilik çok başarılı olmuş.
@ufkabakan çok teşekkür ederim <3
Videosu varmı acaba ?
Maalesef cekmedim.
süpersiniz....
Teşekkür ederim 🙂
Televizyon içindeki herhangi bir 12v bağlantıya bağladım.
Bravo, tebrik ederim.
Teşekküler 😀 neden bu kadar ilgi gördü anlamadım 😀 ik kez bu kadar beğeni ve favori alıyorum 🙂 🙂
@computercase El emeği, göz nuru var ondandır. Tebrik ederim, güle güle kullanın.
@atokyuz Teşekkür ederim 🙂 🙂
😀 😀 😀 😀
Çok başarılı bir çalışma tebrikler 😀
Tebrikler güzel iş çıkarmışsınız.
Valla helal olsun diyecek bisey yok tüketmeyen yenileyen bir birey olmanız beni sevindirdi 🙂
Çalışıyor hocam 😀 biraz soluk görüntü ama ilk birisi görünce anlamıyor
Hala kullanıyorum televizyonu 😀
😂
Helal olsun başarılı çalışma 👌 araya bir de difüzör etkisi yapacak bir katman koysanız sanırım hafif yatay çizgiler de belli olmaz.
hocam 4 yıl olmuş yapalı. daha uğraşmaya değmez, alıştım zaten 😀
Bu tamir sürecini görmek için dört yıl önce bildirimleri açmıştım.
Televizyonun hala çalıştığını öğrenmek ayrı bir şok oldu. Tekrar tebrikler.