Antalyada toplu ulaşıma muazzam bir zam geldi ama öyle böyle değil,aktarma yapanlar yandı.
Tam kartlar 1,80 tl iken 2,10 tl;
Öğrenci kartları 1,10 tl iken 1,35 tl;
Emekli ve Öğretmen Kartları ise 1,20 tl iken 1,50 tl oldu.
Asıl olay aktarmalar,eskiden 1 saat içindeki aktarmada 10 kuruş kesilirken şimdi ise 2. ve 3. binişlerden 1 tl kesilecek.
Aktarmayla pek işim olmuyor zaten ama,günlük kullandığım yol eğer dizel otomobilim olsa daha ucuza gelecek.
#Akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap