Antalyada toplu ulaşıma muazzam bir zam geldi ama öyle böyle değil,aktarma yapanlar yandı.
Tam kartlar 1,80 tl iken 2,10 tl;
Öğrenci kartları 1,10 tl iken 1,35 tl;
Emekli ve Öğretmen Kartları ise 1,20 tl iken 1,50 tl oldu.
Asıl olay aktarmalar,eskiden 1 saat içindeki aktarmada 10 kuruş kesilirken şimdi ise 2. ve 3. binişlerden 1 tl kesilecek.
Aktarmayla pek işim olmuyor zaten ama,günlük kullandığım yol eğer dizel otomobilim olsa daha ucuza gelecek.
#Akış
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ankaradan ucuz
Ankara ödediğiniz paraya gittiğiniz yol ile Antalyada aynı yolu gidebileceğinizi sanmıyorum.
ankara da 70 dakika içinde ilk 3 aktarma öğrenciye ücretsizdi sanırım
Ankarada hat uzunluğu 40 km yi bulurken burada en uzun hat onun çeyreği kadar ancaktır.
40 kilometre değil çoğu hat, şehri boydan boya geçen havaalanı otobüsü var ki o da iki katı ücret zaten. zaten uzak yerlere de tek hat gidemiyosun. aktarma dolmuş ve özel halk otobüslerinde geçmiyor, ayrıca aktarma ücreti 75 kuruş, dolmuşta öğrenci de yok. mesela ben bilkente evimden giderken 1 dolmuş 1 metro 1 belediye otobüsü kullanmam gerekiyor. Öğrenciliğim bittiği için 11,3 liraya geliyor günlük gidip gelmem, bizim evden bilkent 11 km.
Aktarmaya ücret mi alıyorlar? İzmir'de 90 dakika içindeki aktarmalar ücretsiz. Metro ve vapur aktarması da dahil. 3-4 aktarma yaptığımı hatırlıyorum 90 dakikada.
Alıyorlardı, arttı.
Her gün aktarma yapıyordum ben çok kötü olurdu öyle olsaydı 😀
İzmir'in gözünü seveyim be, bazen çok söyleniyorum ama İzmir dışında bir yerde yaşayamam herhalde 🙂
Ben aylık 200 burs alıyorum. 140'ı yola gidiyor 😀 Anakradayım.
Yazık gerçekten yazık 🙁
Dua edecek durum yok, şehir büyük olabilir ama ulaşım sistemi çok dandik.
Küçücük Çanakkale ile aynı 😀
yuh ne zaman oldu. ayıp be tamam 6 senedir antkart kullanmıyorum ama ayıp be. Yok kardeşim bu hoca dan sonra bilemedim toplu taşıma arttıkça artıyo Antalya da
eskişehirde tam 2.40 tl, ama sorsan öğrenci kenti.
dizel arabam var daha ucuza geliyor ve şaka yapmıyorum.
2.40 tl veriyorsun 300 metre gidiyorsun hemde yokuş aşağı 🙂
ankarada da araba daha ucuza geliyor benim için.
turistlere hazırlık 😀
sokaktaki satıcı bile ingilizce biliyor (küçümseme gibi algılanmasın)