İtalyan MX5'i Fiat 124'ün üstündeki örtü sonunda kalktı. 1100kg civarı ağırlığı var.
Motor 1.4 Turbo 160bg/US-140bg/EU, 250nm/US-240nm/EU tork.
Şanzıman 6 ileri manuel ve 6 ileri otomatik.
Önde double-wishbone arkada multi-link süspansiyon var.
#akış #otoseyir








Hacı Murat'ın torunumu o. Avrupada çok zengin olmuş diyorlardı 🙂
El freni baya uzak be
Araba iyi hoş da o FİAT yazısı o direksiyonun ortasına hiç ama hiç gitmiyor. Güzel bir logo bulsalar artık.
@hsa yağmurda kalmış. 🙂
Haberi güncelledim.
Güzel görünüyor,ülkeye kaç bin tl den girecek bakalım.
100.000₺ altı deniyor.
Ağırlık bilmiyorum ama bu modele yorumum şöyle ; Önden özgün, arkadan Maserati anımsattı, içi zaten Mazda Miata (MX-5) . Kısacası ben buna Fiata diyeceğim. 🙂
Namı diğer Fiata.
Miata 'daki ön farlar çok küçüktü, bunda daha hoş. Gerisi zaten süper, para biriktirmeye başladım. 😀
Sen al bunu ben yollarım. 🙂
Araba güzeldi hiç dokumamışlar böyle iyi olmuş 😀 hatta süper 😀
Fiat logosu böyle dede arabası gibi bir havası var. Allah için değiştirin yahu
O logo = Doblo
Hangisi olsun?
İllaki Fiat yazması mı gerekiyor zihniyetini sevdiğim firma..
@teknopixels hyundai marka imajı bayağı değişti. O eskidendi biraz. Her yer i20, i30, accent blue.
Hippi Murat (Hacı Murat göndermesi Serçe hani)
MX5'in sanki poposu daha bir ufaktı
124 serisi sadece hacı murattan ibaret değildi. bu yeni çocuk bu dedenin torunu 🙂 https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124_Sport_Spider
@teknopixels aynen eskiden otomobil markaları tasarım ofislerine çok güzel tasarımlar yaptırırdı. artık neredeyse her otomobil karbon kağıdıyla çizilmiş gibi. 🙁
@teknopixels güzel olmasına güzel ama özgünlük ve o 60-70lerin tasarım güzellikleri ne yazık ki yok
Barchetta ardindan güzel bir cabrio geldi sonunda 😀