#OtoSeyir
içişleri bakanı efkan ala yeni ehliyetleri tanıtmış. Bu yaz 24 milyon ehliyet 15 ₺ den değişecek ve nüfus müdürlüklerinden kişinin adresine gönderilecekmiş.
eğer birebir örnekse , gözüme fazla büyük geldi
http://www.milliyet.com.tr/iste-yeni-surucu-belgesi/siyaset/detay/2009606/default.htm

15*24,000,000=360,000,000
wuuuuuuu gelsin paracıklar
360000000'u kar
Eğer bire birse yeni cüzdan bakmaya başlayalım.Küçücük kartı fırıncı küreği boyutuna getirmişler.
Süleyman yolla ehliyeti.
Çevir, çevir yanmasın 🙂
Şimdiki ehliyetlerin boyutunda olacaksa arka kısmı okumak için sağlam bir çift göz veya büyüteç gerekir.
avrupa standartları http://en.wikipedia.org/wiki/European_driving_licence
he hersey avrupa standardıya bu eksıktı ılk once asgarı maası avrupa standardına getırsınler
E hani akıllı kimlikte hepsi bir arada olacaktı?.:)
olay para almak kardes oda olacak
Bir türlü bitemedi ki bu para hırsı zaten.
dijital ehliyetler zaten böyle ticaret odasından ücretsiz çıkartılıyor bildiğim
sınıfların son kullanım tarihi olacak.ve tekrar yeniletmek için de para alınacak
360 milyon liralık getiri olacak yani kpss den daha fazla para getirecek sanırım devlete.:)
birebir örnekse ehliyetmi arabayı sürüyor sorusuna artık evet diyebilirz belki :D:D:D @mrt1986
Bi halta benzememiş
Vasat bir yazıcıdan çıktı alınması bir yana tasarım öncekinden çok daha basit ve kötü olmuş.
Arkası yaz boz kağıdı gibi olmuş gerçekten süper bundan sonra okey oynarken kağıt aramayacağız
bu ne la insan iki qr kod koyar bir tane kimlik çipi ordan alırsın bütün veriyi yada sorgularsın qr kodla
kimlik çıkınca bir 15'de oradan yürüyecekler...
daha sonra 2'sini birleştirp bi daha gelecekler...
Köşede ki arabaya reklam kaplıyan abilere mi yaptırmışlar bu ne ya ? Hani kimligin içine girecekti. Yine cüzdanda bol bol kağıt taşıycaz.