Arçelik’ten vantilatör aldık, adamlar iki kelimeyi düzgün bir araya getirememişler. Bir beklentimiz de yok sonraki serilerde düzeltin diye mail attık tenezzül edip geri dönüş bile yapmadılar. Daha önce buzdolabı da almıştım kullanım kılavuzunda bir sürü yazım hatası vardı. Bir beni mi rahatsız ediyor bu durum acaba ?


Şaka yapıyorsun sandım 🙂
Beni de rahatsız eder. Özellikle böyle görünür yerdeyse iade etmeyi bile düşünürüm.
Çinlilerin yanlış basması. Arçelik bile değil bu ürün. Tabi bu kalite kontrolcünün salaklığını gizlemez.
Aynen hocam Midea üretici ama Midea da büyük üretici baktığınız zaman.
Bunlar da Çin üretimi demek, ilginç
Katılıyorum. İnsanlar artık garip bir şekilde böyle hatalardan rahatsız olanları garipser oldu.
Elleşmeyin yazsa daha iyi olurmuş.😀
menşeiiii
x ten paylaşsana şirketi etiketleyip 🙂
X kullanmıyorum hocam, sen kullanıyorsan bu gönderi adına paylaşım yapabilirsin sorun olmaz benim için hatta memnun olurum.
Ucuza çıksın diye Çin'de yazdırmışlar, böyle olmuş.
https://youtu.be/GuhadMRBLHk?si=zAIW43Axf0ViG2Kg&t=98