İhtiyacım yok ama beni al diye bağırıyormuş gibi hissediyorum. Ne kadar tatlış, güzel bir cihaz yapmışlar.😃 #Anker




İhtiyacım yok ama beni al diye bağırıyormuş gibi hissediyorum. Ne kadar tatlış, güzel bir cihaz yapmışlar.😃 #Anker




Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 120 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Türkçe dil desteği var mı?
Konuşunca öğreniyormuş
Geçtiğimiz Kasım ayında bu arkadaşı 1600 TL'ye almıştım. Şimdi Anker ile aynı fiyat görünüyor. Acaba bu cihaz o zaman da var mıydı bilmiyorum.
Bende kasımda aldım kaça aldıgımı unutmuştum 😀
@ozgurr .
https://www.hepsiburada.com/anker-laptop-sarj-cihazi-140w-4-port-pd-3-1-ve-240w-usb-c-usb-c-kablosu-1-5-m-acik-gri-b2697-anker-turkiye-garantili-p-HBCV00009LQ4UZ
Geçen 2700'e falan indi ama pahalı ya🙂. Ekran falan güzel cicler aslında ama bana boşa enerji israfı gibi geliyor😀.
Çöpe benziyor.
Puhahaha
İnsan link paylaşır yada isim falan ne biliyim 😀
Uzun zamandır istek listemde ama çok pahalı geliyor...
Fanboy derecesinde sevdiğim tek marka Anker olabilir. Aldığım her ürününden acayip memnun kaldım. Bu ürün de çok güzelmiş. Param olsa sırf meraktan alırdım 🙂
power gösteren kablolar daha mantıklı
140W dediği genelde bütün port toplamı oluyor değil mi? Tekliler daha verimli. Hoş Samsungsporsanız farketmiyor. 45W'a ultra hızlı filan diyor
Tek port takılı olursa 140W, iki port olursa 2×70.
30W bile yeterli Samsunglar için. %20 %30 seviyesine geldiğinde 32W kullanımına geçiyor zaten, haliyle 30'lar bile yetiyor.
@phoenixim evet o yüzden dolmuyor zaten