Logitech Options+ bir sebepten açılmıyor, yükleniyor ekranında kalıyor. Tam temizleme yapıp tekrar yükledim, çözülmedi. Açılırken bir sunucuya falan bağlanmaya çalışıp bağlanamıyor olabilir. Faremi düzgün kullanamıyorum. Ayarları içine kaydediliyor diyor güya ama durum bu.

Ekleme: Bana özel değilmiş: https://www.reddit.com/r/logitech/comments/1q5vjyn/options_just_spins_and_spins_mac/

BeğenFavori PaylaşYorum yap