Logitech Options+ bir sebepten açılmıyor, yükleniyor ekranında kalıyor. Tam temizleme yapıp tekrar yükledim, çözülmedi. Açılırken bir sunucuya falan bağlanmaya çalışıp bağlanamıyor olabilir. Faremi düzgün kullanamıyorum. Ayarları içine kaydediliyor diyor güya ama durum bu.
Ekleme: Bana özel değilmiş: https://www.reddit.com/r/logitech/comments/1q5vjyn/options_just_spins_and_spins_mac/

AZ önce kapıda kredi kartı ile ödeme yaptım çok merak ediyorum nasıl bir tecrübe olacak
Safari kullananların başına böyle olaylar gelebiliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=CD1KilxGa4M
Bulk Crap Uninstaller ile komple, registry dahil programın kalıntılarını acımadan silmeyi dene. Belki çözülür.
macOS kullanıyorum. Sistem dosyalarından içinde Logi geçen her şeyi sildim. 😀
Bunu paylaşmaya gelmiştim.
Fare atadığım işlevleri ısrarla yapmayınca ne olduğunu anlayamayıp uygulamayı açmaya çalıştım ancak açılmadı. Silip yeniden yükledim, yine açılmadı. Hafta içi bu saatte benden başka sorun yaşayan yoktur diye düşünüp buraya geldim, benden önce sorun yaşayan varmış.
Umarım bir an önce düzeltirler.
bölgenizde fare hatlarında çalışma var demekki...
Logi Options + ile macos ta yasadigim sorunlari burada yazmistim. Yazilim tarafinda memnun etmedigi icin magic mouse aldim gidip 😀 Logitech yazilimdan anlasa webcam, gaming mouse, normal mouse vs vs her biri icin farkli yazilim yayinlamazdi...
Söylenen o ki sertifikalarının süresi dolmuş.
https://www.reddit.com/r/logitech/comments/1q5vjyn/comment/ny3k3k9/
Bu ne anlama geliyor, kısaca açıklayabilir misiniz?
@polemik Yazılımı işletim sistemlerinin izin verdiği sertifikalar ile imzalayıp dağıtıyorlar. Bu sayede işletim sistemleri onları güvenli olarak işaretliyor. O sertifikanın süresi dolmuş ve henüz uzatmamışlar. Belki daha kötüsü çaldırdılar ve eskilerini iptal ettiler.
Ben de tuş atamalarını CAD yazılımında sık kullanıyorum, bakalım sabah çıldırtacak mı?
Nerden buluyorsun bu mimleri, çok güzeller. 🤫
Sabah sabah beni de delirtti, biraz fazla özelleştirilmiş şekilde kullanıyordum mx master'ı, ciddi anlamda işlerimi yavaşlattı bu haliyle.
Fikri takip: Sorun çözülmüş
https://support.logi.com/hc/en-sg/articles/37493733117847-Options-and-G-HUB-macOS-Certificate-Issue
Ventura'dan eski macOS sürümleri için daha çözülmemiş.
Ayrıca şu soruya ' Is this issue related to the apps requiring access to the internet?' Evet Hayır gibi net cevap verememişler, ben cevabı anlamadım, galiba sadece internet değil offline için de sertifika kullanılıyormuş.
Bu da benden fikri takip olsun 😀
@oniki It is not related to internet connection and affects the Options+ offline installer as well.
Yo, bence cevap baya net olmuş.
https://support.apple.com/tr-tr/guide/security/sec3ad8e6e53/web
Olay bu, MacOS dışında hiçbir işletim sisteminin şart koşmadığı garabet bir imzalama olayı.
@housedakitopal 'as well' demeseymiş net olacakmış. Soru net, cevap yes ya da no olacak ama kıvırmışlar.
@housedakitopal gayet iyi sey aslinda, Logitech gibi kocaman bir firma bunun takibini yapamiyorsa bu Logitech'e yazar.
Davsiye ederim.
https://macmousefix.com/