#Bitcoin O zamanlar lise 1'deydik.. Nasıl alacaksın ki 😔 Vallahi almaya kalkmıştım ya VPN ile saçma sapan birkaç siteye üye olmuştum. Cüzdan, ERC20 falan hiçbir halt anlamamıştım.

#Bitcoin O zamanlar lise 1'deydik.. Nasıl alacaksın ki 😔 Vallahi almaya kalkmıştım ya VPN ile saçma sapan birkaç siteye üye olmuştum. Cüzdan, ERC20 falan hiçbir halt anlamamıştım.

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Btctürk ilk açıldığında hesap açmıştım. Açarken üç beş de bir şey atsaymışım iyiymiş 🙂
@player-1 liselileri elemek için Temmuz'da açmışlar 😁 Benim o sıralar tek derdim, saçımı sağa mı fön çeksem sola mı 🤓
localbitcoins sitesinden müşteri için cryptolocker virüsü fidyesi için almıştım 😀 Kendim için alsaydım muhtemelen 2x yaptığında satmıştım 😀
2013'te bitcoin alıp hala satmayan birini tanıyor muyuz? zamanında girenler kar marjını alıp çıktı, alıp satmayan tanıdığım kimse yok.
Teknoseyir bitcoin tanıtırken bitcoin sitesi açsaydi keşke hepimiz zengindik 🥲
2017de aldım. Yüzde 20 yükselince oha ne biçim kâr ettim diyerek sattım.
çok iyi yapmışsın. Bizim bir arkadaş bir coin aldı x3 yaptı sonra 1 cent'e düştü asudhausd Rolls Royce alıcam diyordu sakız alamadı günün sonunda. Bilemezsin ki
Ben 18k usd den alip 3ten satmıştım. Miunt gox yüzde 70 mi ne bitcoin kaybolmuştu. Yanisi herkes şimdiden geçmişe bakıyor, binlerce coin battı.
2013'te 13 dolarken alıp 1132 dolara vurduğunda satmayacak bir kişi bile yok. 1000 dolarlık atsan 86 bin dolar yapıyor, satmayanın aklından şüphe edilir. daha 2020'ye, pandemiye bile gelmedik 🙂
https://charts.bitbo.io/price/2013
ben 2013ün kasim aylarinda btctürk üzerinden almistim alim fiyatim 500 dolarlar civariydi.
Galiba 2014 yılıydı. Reklam izleyerek veya tıklayarak satoshi veren siteler vardı. Kafayı takmıştım baya uzun süre kasmıştım. Bu kastığım miktar 11 küsur senedir de hala bendedir. Yanılmıyorsam bugün ki toplam değer 20-30 dolar civarı ediyordu en son baktığımda. 😀
20-30 milyon dolar olsa tutar mıydın?
MtGox'dan alsaydınız büyük ihtimalle şimdi ağlıyordunuz