#Bitcoin O zamanlar lise 1'deydik.. Nasıl alacaksın ki 😔 Vallahi almaya kalkmıştım ya VPN ile saçma sapan birkaç siteye üye olmuştum. Cüzdan, ERC20 falan hiçbir halt anlamamıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap