Bize ulkede ekmek yok galiba.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İstanbulda 100bin gibi komik bir rakam gördüm. En az 2 milyon kişi başvurur zaten 100bin eve.
Genclere yine bir cacik yok 60 nesildeki herifler yine evi goturuyor.
@cumburlop ananın babanın evi olmayacak anca öyle girebiliyorsun kuraya.
Malumun ilamı.
En önemli şartı yazmamışlar anlayan anladı.
Uyelik abi al abi sonra silersin
2022'de aynısını aynı adam (Kurum) açıkladı. O evler ne oldu sahi?
@zalades hangisi? 2022'deki mi?
link için ararken buldum 10 yıl önce de var aynısı
https://www.facebook.com/reel/586313037875110
Evlerin boyutuna bak. Koca ülkede Japonya gibi minnacık apartman dairelerine tıkılıyor insanlar.
Daha izmir deprem konutlarının bir kısmı bitmemiş, 2019 ve öncesi nitmeyen konut ve 6 şubat konutları. Arada söz verilen, ön ödeme alınan konut kampanyaları hariç. Çinlileri bile getirseler bitmez.
18-30 yaşta ailenin de üzerine ev olmaması gerekiyor diyorlar.
Bir de deprem bölgesinden işçilikle ilgili şöyle şeyler görüyorum hep.
https://www.instagram.com/reel/DON8h9fE5IE/?igsh=aGZmamkzajIxNW41
bir engelli olarak 2+1 küçükten pek memnun değilim
tekerlekli sandalye biz için kullanıla yatak ve banyo sıkıntı.
Insan olsalar ona gore daire verirlerdi.