Beyler biz dünyanın en uyanık ülkesi miyiz?

Devletin gübre takip sistemi var, aslında her ülkenin var. Polonya'da bir arkadaşımın akrabasi gübre takip sisteminde çalışıyor. Sabah 8:30 akşam 4 çalışıyor rahat bir iş 4000€ + prim + kira yardımı falan veriyorlar.

Bizde bu işi yandaş taşeron şirketler yapiyor. 30.000₺ maaş + yemek başka hak vermiyorlar.

Bizde haftada 50 saat çalışıyorsun orada 37,5 saat buna karşın 7-8 kat fazla masa alıyorsun. Bir ülkenin insanı bu kadar da ezilmez bu kadar esek yerine konmaz!

BeğenFavori PaylaşYorum yap