Logitech MX Master 3s farem bozuldu. Zaten biliyordum, bu sessiz tıklamaya sahip modellerin hepsinin sol tuşunun bozulduğu söylüyorlardı. Şu an ne yaparsam yapayım ya hiç tıklama yapmıyor ya da çift tıklama yapıyor. İş yerinde kullanması keyifli ve rahat oluyordu, ona üzüldüm. 🙂

Bu arada bu fareyi sırf satın almadan önce bana denemem için hediye eden @mrmetalhead kardeşime de çok teşekkür ediyorum. Kendisi de pek sevmiyordu bu fareyi 🙂 Sayesinde fareyi gönül rahatlığıyla deneyimledim ve fikir sahibi oldum. Ama yani Logitech, ne var şuna da optik anahtar koysan da ömrünün sonuna kadar rahat rahat kullansak. İşin kötü yanı piyasada bunun herhangi bir muadili yok.

BeğenFavori PaylaşYorum yap